Kösz. A GYIK-et olvastam (azzal kezdtem), de inkább a tököli valóság érdekelt, amire ha jól értem meg is kaptam a választ. Tehát g mérős módszerrel kb. 2,7 lett volna 60 lábam. 1,6 diesel utcai Focus 90Le. Mennyire lehet bízni abban, hogy 60 lábnál volt a cella, ill. általában hogyan érik el a negyedmérföld pontosságát?
Üdv A hozzáértők véleményét szeretném megtudni. A hétvégén volt lehetőségem a tököli gyorsulási futamon indulni. Természetesen nem spéci versenygéppel, de így is jó móka volt. Kaptam timeslip-et is. Kár volt... Elkezdtem elemezni. Széria dízel autóm van 90 Le 1560 cm3. A futamaim előtt, mivel zöldfülű vagyok a rajtnál megkérdeztem a szabályokat. A srác azt mondta az időm a zöld lámpától indul és nyilván a célnál ér véget. Ami meglepett az a 60 lábas időm: 2,4 körül. Megnézve a baloldali listákat <- ez még nem számít igazán rossznak, sőt egy ilyen gyenge autótól még jó is. 0,66-os reakcióidőm volt. Ugye ott is nettó időt mérnek, vagyis a 2. fotocella újra felépülésétől? Tehát pontosan mi volt a 2,4-es 60 FT időm?
Kösz
összesen 2 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Kösz. A GYIK-et olvastam (azzal kezdtem), de inkább a tököli valóság érdekelt, amire ha jól értem meg is kaptam a választ. Tehát g mérős módszerrel kb. 2,7 lett volna 60 lábam. 1,6 diesel utcai Focus 90Le. Mennyire lehet bízni abban, hogy 60 lábnál volt a cella, ill. általában hogyan érik el a negyedmérföld pontosságát?