Köszi!
Velük nem beszéltem, de más cégekkel folytatott telefonálások alapján nem is próbálkozom tovább; már találtam mást.
Ár/érték arányban jó guminak mondja az egyik ismerős az XS KU36-ot, aki pedig külföldi, pályanapos tapasztalatok alapján vette. Állítólag R888 kategória/szint, azt mondja (bár neki személy szerint nincs Toyo-s tapasztalata). És teljesen elégedett vele.
Tényleg köcsögök; mindenféle kellemetlenkedés nélkül simán csak elzavarták a jónépet. (Ha jól értelmezem a lentieket.)
Ha igazi jóarcok lettek volna, akkor ők indítják a futamokat és a "pálya" végén mérik az átlépőt, végül pedig a sztárfotót (kvázi tájmszlip) még oda is adják az elkövető(k)nek...
Bocs', hogy belevau:
listázd a gyorsulásokat pl. 1/4 idő szerint, és a lista eleje felé meg is találsz egy 11 sec körüli (0" rollout) mérést RT-től. Annál azóta valószínűleg erősebb, de már akkor is megvolt kb. 530 whp. Szerényen számolva is 640 főtengely LE...
Nézd, elég sokan vagyunk, akik 99%-ban read-only módban vagyunk itt.
Én személy szerint azért járok ide (is), mert első kézből kapok információkat versenyekről, azok előzményeiről és visszhangjairól, az autók épüléséről, technikai kérdésekről, versenyszervezésről és -szabályokról stb. Naponta többször letöltöm az oldalt és elolvasom, ki mit ír.
Nyilván elsősorban azokra a hozzászólásokra kíváncsi az ember, amikben a fenti témák valamelyikéről van szó. Ha poénkodás vagy smúzolás, esetleg piszkálódás megy, azon gyorsan továbbgörgetek és elfelejtem (hacsak nem szolgál háttérinformációval a fentiekkel kapcsolatban).
Szerintem ez az oldal fontos és érdekes információforrás sokunknak, de - nyilván az uborkaszezon miatt is - mostanában - ahogy előttem azt már írták - az ember sajnos többet görget és felejt, mint olvas és megjegyez. És ez nekem/nekünk nem jó!
Szerintem többen vagyunk itt, akik inkább semmit nem olvasnak, minthogy a témá(k)ban teljesen irreleváns hozzászólások tömkelegét kelljen továbbgörgetnünk. (Erre is megvannak a megfelelő oldalak és fórumok.)
(Annak meg biztosan az én visszafogott hozzállásom és személyiségem lehet az oka, hogy olyan környezetben, ahol a tagok 99%-át nem ismerem személyesen, továbbá semmilyen versenyeredményt, de még csak egy félig gyors autót sem tudok felmutatni, nem "csetelgetek". De ez tényleg személy- és személyiségfüggő dolog, elismerem.)
Ennyit szerettem volna mondani azoknak, akik esetleg úgy érzik, olyan ing ez, amit felvehetnek ebben a rohadt hidegben.
És persze béke és szeretet... :P
Igen, Joe 11,3-mal indított.
Neked is grat, de nem akart összejönni a 11... Jövőre.
Ja, Sanya 10,08-at nem tudtam. Csak a brutál célvonalit. Grats!
Fecó is rohadt gyors és látványos.
Jó volt, na. OFF
Slowlownál rémlik egy 10,3 is, de lehet, rosszul...
Pedronak is bejött a 11,8, de még nagyon teszt-szagú a gép.
Kék Audi... No comment aztaqrva. Schuszinak drukkoltunk, de sajna nem sikerült. Boci detto. De hihetetlen, hogy konstans 12,04-12,1-t tud az autó.
Meg még rohadt sok élmény volt a (számomra legalábbis) foghíjas mezőnyben. Sanyi és oioio is 10,1, egy hajszál... Kék Punto 11,98 - brutál. Gt28rs is egyénit futott; 12,55-re emlékszem, és full utcai ugye. Kemény. Fastcar 13,55, nagy gratula! RT sajna a rajtnál ragadt... Koryy, Neked is ollé! Lotus Omega meg elsőre nyomott egy 12,88-at...
Meg mindenki másnak is grats; bocsánat, ha kimaradt valaki, élmény volt. Köszi és hajrá tovább!
Nagyon jó volt a műsor tegnap este a Toldi moziban, köszönjük.
Egyébként tisztára hálivúdi sztori volt: a főhös a kezdeti nehézségek, az azt követő reményvesztés és kételyek ellenére talpra áll, és végül mindenkit jól elver.
Kéne egy jó forgatókönyv hozzá, aztán irány lózán cselesz: "based on a true story".
Idén kérünk ismétlést.
Igazából a profi kategória leírásának elejéből (3.2 pont) lehet egyértelműen arra következtetni, hogy az utólagos feltöltés nem kóser "Street" osztályban (hacsak nincs lepapírozva), de hiába megtévesztő elsőre, akkor is így magyarázták ki.
Ha gyárilag van benne vagy ha forgalmiba bevezették az utólagos feltöltést.
Párszor elhangzott ez (vagy inkább: ez hangzott el párszor) az utóbbi napokban/hetekben.
Meg azt is mondták már, hogy az utólagos feltöltés miatt még nem kell feltétlenül profi licenszet váltani öt, nem is, tíz, nem is, husszezee (vagy harminc? nem is, 1 milijó!...) pé'zé', hanem lehet menni ún. "Teszt" kategóriában, amiben leginkább magaddal, meg az idővel versenyzel. Meg az énfélékkel.