Zsenialis volt a palya Kunmadarason, Konicamaro (6.2 szivo) 10,81@201 1,46- os 60', jomagam (6.0 szivo) 11,078@204,06, 1,57-es 60', legnagyobb celvonali 205,28. Utana hazafele valto-es diffitores, de megerte a motorosok elott le a kalappal, nagyon gyorsak voltak.
Ugy, hogy Szentgyorgyi ur az idot a verseny utani szabadedzesen ejszaka erte el drag radialon es nem mellekesen en vezettem igy is van ez. Roland javitotta az eredmenyeknel, ellenorizheto az idoeredmenyek kozott.
Szep eredmeny, de a tisztanlatas kedveert a tuning kimerul egy legszuroben es egy tune-ban, a Camaro pedig nitros. Gratula Balazsnak, ez az erdemeit nem csokkenti!
Tudom, hogy én csak street-es versenyző vagyok, de ha már az időeredményeken lovagolgatunk, akkor érdemes azt is megnézni, hogy jópár street autó is egyes profi kategóriák idejét elérő/meghaladó időket tud menni. Sőt, lásd Dózsa Laci, megnyeri az AS4-et, majd átmegy AP6-ba csak azért hogy mehessen drag gumival, és ott is versenyt nyer. Ezért a street/nem street megközelítést kis hazánkban nem annyira tartom jónak. A profi kategóriáé a jövő, de mivel a célgépekhez sok pénz kell, és kevesen vágnak bele, ezért a street kitölti a napot és szórakoztatja a nézőket. Mert a néző kell, nélkülük nem lesz verseny sem.
Nem hogy nem jellemzo, de nem is megengedett a modositasa. Vagyis explicit nem engedelyezett, tehat 2 eve mondjuk jomagam is tok szabalytalan voltam, mert nagyobb fektarcsakat es mas (horribile dictu!), ketdugattyus feknyerget hasznaltam, mert egyebkent a kocsi lehet, hogy valoban nem tudott volna megallni. A fekut szerintem sem volt tul jo magyarazat, de azt is elfogadom, ha azt mondod, hogy ne tepjem feleslegesen a szamat, igy van es kesz, es akkor gumiugyben mas iranyba indulok, de ha megfontoljatok a szazalekos elteresre vonatkozo javaslatomat, akkor annak kulon orulni fogok.
Ó teljesen nyugodt vagyok, csak a gyakorlati példából kiindulva földtől el nem rugaszkodottnak tekinthető kérdéseimre vártam(várok) választ azoktól akik nálam jobban tudják. Tanulni nem szégyen.
Innen a mérce alól csak annyit tennék hozzá ( a Corvette futóművének felépítéséről, geometriájáról, a csillapítás karakterisztikájáról, a diffik felépítésének változásáról a modellévek alatt valamint az ezek gumiméret választásra gyakorolt hatásáról nem beszélek, mert ez nyilván ismert a mérce fölött, a többieket itt pedig baromira nem érdekli), hogy biztosan már te is jártál úgy, hogy bementél új autót venni, valamelyik prémium márkát áruló szalonba. Na most ezek a gonosz népek mostanában jó nagy felniket raknak az autóra, ha kéred, ha nem. Így jártam minap, és kaptam 235/45R17-es papucsokat a kocsimra. Mivel az üzlet néha olyan helyekre szólít, ahol ezekkel nem szívesen járkálnék (kátyúk, miegymás), a téli hónapokra vettem gyári acélfelniket 215/55R16 méretben (márpedig az első verseny idején jövőre még ezek lesznek a kocsin.) Ha valaki megnézi a gyári specifikációt, ez bizony nem szerepel benne, csak utólagos felszerelésként kapható. KRESZ szerint szabályos? Igen. A gyártó szerint megfelel? Minden bizonnyal, hiszen tesztelte, árulja. A szabályzat szerint? Nos, nem. Ha és amennyiben lefülelnek vele, ki leszek zárva. Ezért bátorkodtam rákérdezni arra, hogy a szabályozás a jelenlegi formában valóban fenntartható és jogos-e. De miért is írom le mindezt neked? Mert biztos van rá megoldásod (ami nem tartalmazza a gumicserét versenyre), csak le kéne hajítanod a mérce alá, hogy mi is megérthessük.
Megkövetlek, hisz a levelezésből nem tűnt ki, hogy elsőre nem olvastam át a szabályzatot rendesen, utána viszont a miért volt a kérdésem. Most erre választ kaptam, bár logikusabbnak tartanám, ha ezt százalékosan szabályoznátok valahogy mind kerékszélesség, mind teljes méret tekintetében. PZs kolléga jól látja, a kerék nagyjából minden dimenziójában ugyanaz lenne, és mégsem felelnék meg a szabályzatnak. És ha én is idézhetlek:
"Nem volt szabálytalan a fél mezőny mert erre figyelmet fordítottak a gépátvételnél." Minden tisztelet mellett de. Nem hibáztatom érte az átvevőket, de ha úgy hirtelen rákérdeznék ott, hogy a pl. a 2011-es Corvette GS Cabrio gyári hátsó kerékmérete mekkora lenne ám szaladgálás. Továbbá - mivel engem is érdekel - mindig figyeltem, ki milyen felnit/gumit használ, és beszélgettem is a többi indulóval. Ha ők mondták, hogy kisebb gumi/felni van rajta, mint a gyári ( két esetben ezt ellenőriztem is), akkor biztosan így volt. Mellesleg mondjuk egy 285-ös 20.000 km-t futott utcai RF gumi helyett használt 275-ös, vadonatúj pályagumi, amit csak versenyen használok nem hiszem, hogy a fékutat hátrányosan befolyásolná, de ez szigorúan a magánvéleményem.
Értelmezni eddig is tudtam, en is orulnek, ha elolvasnak, ami irok. Kerdesem mindossze arra vonatkozott, hogy ez miert van igy, es ha mar igy van hogy fog a tisztelt rendezoseg gondoskodni a betartasarol?
Ennek a street felni/gumi meret szabalyozasnak az ertelmet is meg lehetne tudni? Mankokerek tiltott, maskulonben mit szamit, hogy 19-es felnit hasznalok vagy 18-ast? Ilyen alapon a kategoriamban a fel mezony szabalytalan volt iden is. A gepatvetel ezt nyilvan nem nezi, szaladgaljon az ember egy autkatalogussal es ovjon meg mindenkit, aki nem gyari merettel megy? Van, aki igy szeret nyerni, en a palyan nyomnam inkabb egyenlo feltetelek kozott. Megoldas?
Nana, tavaly is azt szeretted volna, ha sok amerikai vas és műanyag jön ki, most kijöttek és ez lett a vége. Képzeld mi lett volna, ha kijön a teljes Corvette-klub. Sajnos épp kirándultak valamerre Én például mindig saját autóval mentem, és egyszer sem tudtál megfogni, olyan KIRÁLY-osan közlekedtél, lassan, megfontoltan Meg aztán én sem panaszkodtam, amikor a ringen egy egész mercis különítmény ellen kellett kiállnom. Kiálltam, és....nyertem! Úgyhogy jövőre remélem még több olyan autót fogok a visszapillantóban látni, aminek csirkeláb lenyomata van az elején...
Naah mielőtt bárki nagyon belelovallná magát, ezúton szeretnék gratulálni A KIRÁLY-nak, akivel szépen végigküzdöttük az évet, és természetesen továbbra is a ő A KIRÁLY, mert az elhivatottsága a sport felé sokkal nagyobb, mint nekem és sok más embernek az indulók közül. ( Csak kicsit megrángatta az amerikai autósok bajuszát, és versenyzőket hozott a sorozatba, ha másért nem, hát ezért illene tisztelni őt azoknak, akik amúgy bármilyen okból is, de nem kedvelik) Bkori pedig nagy örömömre meghajtotta a másik autómat és tudtunk egymás ellen menni egy párat, köszönöm! Bőven van mit tanulnom az új gépről (és a defektmentes gumikról) de a sebességből már látszik, hogy mire képes. Gratulálok mindenkinek az egész éves versenyzéshez!
Re: A KIRÁLY (54329)
összesen 37 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...