Szia!
Nekem 3 évig volt SV-m de 1000-es. A 650-est is kipróbáltam mielőtt megvettem de én kicsit gyengének találtam. Túrázáshoz kicsit sportos az ülés pozíciója , volt hogy 850 km-t mentem vele egy nap alatt , de utána egy darabig ránézni sem tudtam :-). A hangját nagyon szerettem miután kapott egy jó dobot.
Gyárilag olyan.
Rajtolásnál végáttétel, ha nem rajtolok simán összesülnek a fokozatok.
A mostanira már vigyáztam, nem rajtolgattam, 2-3-4 már nincs benne :-).
Még egy pici modellezem, mert az sem mindegy mennyire tudom letenni súlypontilag, és elméletileg a távolsága sem a hátsótg-től. Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatosan.
Ha az alu mellett döntünk akkor mindenképpen kereslek, előre is kö.
Azon is elgondolkoztam, hogy visszateszem a gyári tankot. Megfúrom , és kap egy DAS10-es csatit.Maximum meghagyom benne gyári benyapumpát , legalább lesz mivel kiüríteni drag előtt.
. Egyelőre csak max 300-as csövet találtam, azt is 4-es falvastagsággal.
Nem is kicsit nagy , pont ezért egy gt35r van betervezve. Most várok egy visszajelzést mert van olyan talpas ami jó a mostani leömlőmre. Így csak két bilincs, olajzás leold és lehet cserélni .
Engem már megtóltak párszor és láttam meddíg jött be a kocsi eleje. Egy légtérben vagyok a benyával, nem kockáztatok .
Igazából egy 300mm átmérőjű hengert szeretnék hajtatni.
A kormány. A szerelhetőség ,meg ugye hajtási veszteség miatt kidobtuk a szervót és kapott egy elektromos kormányművet ami még nem volt bekötve.
A váltó meg már a végét járta, volt hogy csak 4x-re tudta berakni sebességbe.
Ezért köpködött .
Mi találtunk kint egy tesztet , egy 3sgte motort külnböző intake-el végigpróbálták ugyan azzal a beállítással , pontosabban csak a benzint állították a különböző mennyiségű levegőhöz és padon lemérték. Ez segített igazán sokat. Én pld egy kicst nagyobbra szerettem volna tütte tetejét de a csövek annyira közel vannak egymáshoz, hogy nem adta ki.
Persze az is hozzá tartozik az igazsághoz, hogy az igazi szakmunkát a haverom csinálja.
Én csak a keze alá dolgozok illetve az ilyen melókat csinálom.
Az igaz , de időnként nem árt cserélni a szivacsot és így azért egyszerűbb.
Akartam is kérdezni tőled , nem tudsz véletlenül olyat aki ívben tud hajlítani
3mm-es alu lemezt ? Pályázgatni is szeretnék és terveztem egy másik nagyobb
tankot, kicsit lelógatva a pótkerék helyén.
Igazából ez attól függ , hogy sikerül megoldani a váltó problémát vagy nem.
Hiába rajtolok finoman, így ugyan nem törik a váltó , de a mostaniban a nyomaték
összesütötte a 2-3-4-et. Ha nem futja "nyígós" váltóra, akkor cső kiugrik ,
hátsó ülés be és kap egy jó gyári váltót és visszavesszük 450 lóra a mocit.
Aztán irány a street. Ez egy hobbi , nem erre szeretnék keresni.
Ha a szivacs is benne van , olyan 26-27 liter.
Hiába számolod, az igazi az lenne ha tesztelni tudnánk valami áramlási kamrában.
Megnéztem a már kész intake teszteket a 3sgte-n és az illetve az adott megoldási
lehetőségek alapján AS szabvány szerint .
Dehogy szegecseltük, csavarozva van mert levehető a teteje,mivel így könnyebb megtömni szivaccsal.
Az egészet mi csináltuk (a tüttéket is), persze az esztergálást meg a hegesztést nem .
DAS10-es csati a tankból bele egy szűrőbe onnan pumpába aztán a 2. szűrő. DAS10-el csővel megy be a motortérbe ott egy elosztó és 2 db DAS6-os csővel megy a hidakhoz.
Nem véletlenül nem írok neveket , hiszen nem bíró vagyok , hogy igazságot tegyek. Az viszont jó lenne ha mindenkibe szorulna némi kultúra és tisztelet , legalább alapvető, és arra használná ezt a fórumot amire létrehozták. A gyengébbek kedvéért a lap tetején olvasható is .
Értem , akkor mivel ez egy homolog OMP cső és talpakon van rögzítve majd verseny előtt kiveszem. Mivel fontos a biztonság az utcán progizás közben benne lesz mert féltem a tyúkszaros életem. Ugyan a papírokon 203 Le de azért még sima 100-as benyával is 560 Le a kocsi és belefér a streetbe csak kiveszem a csövet. De ha ezt a munkát is megszeretném spórolni nem tesszük szavazásra??. Persze ez csak egy kis gondolati szösszenet , hiszen a már kész kiírást amit nincs kedvem magamra szabadtni és morálisan pontosan tudom hová tartozik a kocsim. Tudom győzni jó, csak mit is áldozunk eme oltáron??
Tudom én fogjam be meret csak egy-két versenyre járok ki és semmi maradandót nem alkottam.
Nekem 3 évig volt SV-m de 1000-es. A 650-est is kipróbáltam mielőtt megvettem de én kicsit gyengének találtam. Túrázáshoz kicsit sportos az ülés pozíciója , volt hogy 850 km-t mentem vele egy nap alatt , de utána egy darabig ránézni sem tudtam :-). A hangját nagyon szerettem miután kapott egy jó dobot.