...és ha mégis csináltatsz hozzáváltót akkor egyedi áttételezésű lesz kimondottam a mostani mocid karakterisztikájához igazítva? Szal mindig nyomatékcsúcsra essen a fordulat váltás után? Ahogy néztem az neked épp 8k nál van...
Kint voltam, de csak nézőként ezt a kocsit már nem bántom mivel várja az új gazdit ...a kövi verdával majd lesz vmi esetleg, de semmi extra az még elég messze van, mindeképpen rendszámos lesz. Egyszerre csak egy lépés...
Ha arra a Civicre gondolsz aminek fekete fény van a mocitetőjén és körbe van spoilerezve az nem ugyanilyen mint az enyém mivel az enyém faceliftes az meg nem
Én cseréltettem szűrőt a családi foswágenben, de ugyanúgy torpan néha, igaz ami igaz sokkal ritkábban, mint csere előtt. Gyári kompi kompenzál annyit, hogy ne kelljen másik progi vagy ilyen utólagos bizgentyü, AFR legalábbis erről árulkodik.
Tegnap este Fehérvárott is láttam egy ilyen koromsport csodát hát bakker ezek tuti kenő pénzel mennek át vizsgán...vagy dízelként elnézik nekik, hogy van ez mond?
Nem veszem...de ezt a gyárival tudtam...hivatalos dragracingos időm amit itt is elismernek nincs van egy remek 14,4-em 2,8-as 60 lábbal 0 rollouttal kb a "régi" 250 pacival 2 emberrel 166-os trappel (köszi Jugó ) Sanyika hondatával még belevarázsolt kb 20%-ot szal nem volt lehetőségem kijutni és futni egy hivatalosat ez van
Egy Supra RZ lesz itthon nagyon úgy néz ki Ez a drága olcsó dolog is relatív itthon nem egy emberről tudok aki belelocsolt kocsikba kemény zsetonokat mégse lett skyline verő a kocsija és most nem szivikről beszélek. Én remélem, hogy összejön...de sajna nem csak pénz kérdése az az igazság
Mert olcsóbb volt meg a lehetőség meg dízelt sose vennék pláne nem ilyen újfajta az atomokat is szétporlasztó geciputtonyokat rákkeltő szar az összes most ez nem fikázás félre ne értd de lehet hülyeség régi adagolós újfajta szűrővel kevésbé lenne környezetszennyező
Én megpróbálok úgy kocsit választani, hogy relatíve menjen is de kényelmes is legyen nem engedhetek meg magamnak (meg nem is kell) 2 kocsi azaz 1 játszós meg 1 munkába járós.
Több mint 5 éve van nálam még mindig szeretem de meguntam ennyi rossz helyen hajt Megnyugtatlak ilyen gép nincs a Lurdyba, oszt egyesek szerint a kormányt is rossz oldalra szrelték be ezek a szigetlakók 6 hengert akarok ennyi bizonyos. Egyenlőre csak tervezgetek
vissza transzformálódott gyárivá már amennyire lehetett, eladósorba kerül nemsoká amúgy jól szuperál. kapott 4 új gumit hadd örüljön régi már elég fos volt
Én nem tudom milyen kifogásokról beszélsz, de biztos igazad van. Amúgy még mindig füstöl a kocsid és büdös láttam ja az eredményed végén még mész olyan jót mint egy gyári szívó honda én meg vmi kényelmesebbre vágyom...
Nekem teljesen mindegy, ha solymiék jönnek akkor megyek én is vagy te vagy ő megmutatja, hogy mi az ideális ív azt megpróbálok azon menni, már ha a silverkartról beszélünk, mert úgy tudom tavaly óta már a pályarajz. Legalább új lesz a pálya ha igaz...amúgy nekem az a 9,5 honda ló ha még megvan benne bőven elég, ha az ideális íven tudok menni nekem már az is siker