Sztem fölösbe hisztizel.
Nekem 2.5 lett a 2.0 és nagyon szeretnék dragolni is, talán fogok is.
DE elfogadom hogy ez a szabályrendszer és csak a profik közt mehetek a nagyok közt. Pedig a köbcenti kivételével tökéletesen street maradna az autóm.
Sőt. Sirk mintha azzal nyomasztott volna, hogy 1000 lóig bírja a gyári belső ha tipptopp. Nem kell dugót, meg hajtókart meg minden szutymit csereberélni.
Ez mennyire igaz?
Nenene. Ha Kimi meg akarta volna törni Hamiltont, az ominózus nemlétezőféktávos beelőzésénél simán rátartott volna és kész a Ferka világbajnoka. De nem tette,sőt, engedte hogy még ki is vezessék a pályáról.
Kimi elég hektikus volt ebben az évben, nem kell kibúvót keresnie, hogy pont most miért volt az
De úgy gondolom, hogy ha a ccm növelés nem megengedett, csak ha bejegyzik a telj adatokkal együtt a forgalmiba, akkor a turbósításnak sem kéne annak lennie, mert az a legelterjedtebb ccm pótlék.
Bocsánat az OFF-ért, de hátha tudtok segíteni:
Hogyan tudnék viszonylag gyorsan és költséghatékonyan 4db dugót elküldeni Angliába?
TNT 38ezer, ha ráér akkor 37
Előre is köszi, ha vki tud vmit.
Ha nem publik, akkor vti kukuc frímél
http://dragracing.hu/usr_hirek.php?hir_id=334&session=