timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 149 bejegyzés
1  2  3  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2012.06.17. 10:00:49 (73136
azért késő délutánra beindult az élet.....


mindenkinek gratulálok! sajnos borzalmas meleg volt, viszont a zene nem volt bénító, amiért külön köszönet. (van akit meg ez zavart Széles vigyor ) sose voltam FSztMiklóson azelőtt. mindenkinek ajánlom, Fertőd a kastéllyal egy köpésre van, külön etalon látványosság. köszönöm a rendezőknek, meg a taligáknak, jó volt egy kicsit megbámulni a mostani felhozatalt! 
válasz erre előzmények 2012.06.16. 09:45:54 (73132
hát igen, egyetértek, a távolság pontatlan kimérése legfeljebb a 60 pacskerre hat ki csúnyán. 
Re: ave (73129)
válasz erre előzmények 2012.02.25. 09:38:03 (72556
cső öregharcos, tudok vmit segíteni? 
Re: Atommanó (72550)
válasz erre előzmények 2010.12.21. 22:22:13 (69657
milyen 17 vén ördög, örülsz, ha 18,5-öt megy...... Széles vigyor  
Re: Atommanó (69653)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 21:11:16 (68563
kint voltam - pedig nagyon ritkán vagyok - és nekem hiperkáosz volt az egész. a profi szekerek nagyon jók voltak, de a rendetlenség, meg az, hogy évek telnek el, mire valaki sorra kerül, az nagyon csüggesztő. 
Re: Atommanó (68555)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 20:49:35 (68552
én? keversz valakivel. lehet, hogy valaki 17-es idővel is totálisan kompetens. én bizonyosan nem vagyok kompetens, csak arra világítottam rá. viszont idegesít továbbra is [sokadmagammal], hogy nem lehet egy rendeset mérni pályanapon, mert az ember nem kerül sorra sose. 
Re: radics1 (68551)
válasz erre előzmények 2010.10.17. 20:36:30 (68549
én elmegyek szívesen, de amatőr, tudatlan f@szok ha beleszólnak a dolgokba, az mindig nagyon gáz. ez itt arra szolgál legjobb tudomásom szerint, hogy itt ugasson az, akinek egyébként nem osztottak lapot a komoly egyeztetésen. ez így korrekt. 
Re: szabyk RST (68541)
válasz erre 2010.10.17. 20:33:36 (68548
"FOSTALICSÁKÉJ" = FOSTALICSKÁJÉ Széles vigyor Széles vigyor bocs 
válasz erre előzmények 2010.10.17. 20:32:58 (68546
oké, sejtettem, hogy sok szerint ez idegbajos. de egyébként meg tök logikus, és NEM AZÉRT, MERT NEM ÉRDEKLI AZ EMBEREKET A 7-8-9-ES TALICSKARAJ, HANEM AZÉRT, MERT A SAJÁT 13-14-15-16-17-EAS FOSTALICSÁKÉJ MÉG ENNÉL IS JOBBAN ÉRDEKLI! mindenkinek adjuk meg, ami "jár" neki, akkor tán maradni fog a délutáni IGAZI versenyre.

az eltérő nap nekem se frajlik, de egyébként lehetne sok olyan nyílt nap, mint idén az opel, meg honda napon volt, ahol főképpen street kocsik lopták a napot. 
Re: radics1 (68539)
válasz erre 2010.10.17. 20:08:03 (68538
mi lenne ha a street kategória és a profi kategória eltérő napon/időpontban lenne? a street katos kocsik nagyon leszakadtak a profiktól, inkább kárára vannak a valódi profik versenyének, útban vannak, időt rabolnak a valódi versenyzőktől. viszont az is igaz, hogy a versenyzők tömege street, továbbá rengetegen vannak, akik a megboldogult teszt katos kocsikkal szeretnék igénybe venni a szervezők technikáját [futni pár - akár csak 1 - kört, oszt takarodni amerre látnak]. ezek szerencsétlenek ott rohadnak egy komplett napot az aszfalton, és futnak 1, vagy jó esetben 2, max. 3 futamot. ezt is orvosolni kén sztem, mert ez így marhaság.

tehát pl. reggel 8-12 között street bohóckodás, mindenki megy annyit a sz@rával, amennyi tetszik, pattogós ütemben időmérés, papírosztogatás, egymás kiröhögése, hogy nem jött össze a 13-as idő, oszt belement a gépbe két kamaz ára. lényeg, hogy drag for the masses. 12-től street gépeknek reszeltek, innentől csak profik a pályán! 
válasz erre előzmények 2010.08.09. 23:53:56 (64935
dikk, a tét az m3-as tükröd fauvébránermájszter! Széles vigyor  
Re: Robi-ka (64934)
válasz erre 2010.08.09. 22:50:21 (64933
tűnj már el a 60 pacis örvénykamrás kereplőddel, az én géjessimet sose nyomod le! 
válasz erre előzmények 2010.04.16. 17:03:53 (61604
anno még a muha csabi idejében volt az EDS-nek a BoostBeast-je, ami egy 1982-es kocka kasztnis opel corsa volt (tán még meg is van), pont olyan, amivel a demó papa nyomul. abban is 2 motor volt. 11 tetejét tudtak nyomni vele, 2x350 pacival. nem volt igazán potens. a klázen azután kezdett rájönni, hogy szpídszterben kell inkább gondolkodni, abból ennyi lóerővel és egy motorral 9 közepe meg lett. 
Re: ave (61600)
válasz erre előzmények 2010.04.16. 08:51:03 (61575
ez így korrekt, ha a traktor kapitány egyben ipari sprinkler rendszer is....

a motorozásról meg az a véleményem, hogy amíg valaki nem húz le legalább 1, de inkább 2 évet egy robogóval, forgalomba se engedném 125ccm-től. 
Re: MTZDrag (61572)
válasz erre előzmények 2010.04.04. 22:04:44 (61292
igen tudom. nem jó kombináció. meg akarod csinálni a 9-es munkába járóst? Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Atommanó (61291)
válasz erre 2010.04.04. 21:56:56 (61290
hány pacival lesz meg a 12 teteje? 
válasz erre 2010.04.04. 21:55:50 (61289
oké, az fontos, piszkos lábbal nem mehetsz be az ágyba! Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2010.04.04. 21:36:32 (61287
akkor csak lemaradtam. nem követem az eseményeket, csak néha-néha. fejlesztesz vmit érte? 
Re: Atommanó (61286)
válasz erre 2010.04.04. 21:24:45 (61285
most látom anti, hogy javítottál! Mosolyog gratu hozzá! most már tényleg közel a 12-es idő..... emléxem 2006 végén, amikor nagyban álmodoztál (tunk) a kék-fekete megüti azt az időt.... Mosolyog  
válasz erre előzmények 2010.04.04. 21:22:25 (61284
valaki mintha azt mondta volna, hogy maga a kocsi, valamilyen komolyabb tuningszerű űllapotban tényleg létezik.... ez is kamu volt tehát? 
Re: Atommanó (61282)
válasz erre 2010.04.04. 21:04:26 (61281
értem. lehetett volna az is, hogy meg van csak akadva valahol. 
válasz erre 2010.04.04. 20:43:28 (61279
ja ez nem szabinak, úgy általában kérdezem. bocs. 
válasz erre előzmények 2010.04.04. 20:42:52 (61278
mi van azzal a niszan 300zéikszes figurával, aki beharangozta magát mindenverőnek? eltűnt? 
Re: szabyk RST (61275)
válasz erre előzmények 2010.04.04. 20:06:45 (61274
érdekes darab, de sztetek lesz olyan, aki ennyiért meg fogja venni? 
Re: szabyk RST (61273)
válasz erre előzmények 2010.01.27. 19:53:51 (60159
teljességgel érthető. nekem is a feleség v1.0-s program elnyerte az összes pénzem anno, amikor uninstalláltam. Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Pelyvi (60142)
válasz erre előzmények 2010.01.24. 22:45:52 (60140
az mit jelent, hogy "érdektelenség miatt adom el"?

te untad meg, vagy a kat-ban nincs mit csinálni érdemi ellenfelek híján? bocs a tudatlanságomért. 
Re: Pelyvi (60121)
válasz erre 2010.01.12. 08:51:18 (60060
minden profinak vannak titkai, hogy mit hogyan csinál. az meg, hogy miből, főleg senkire sem tartozik. én ezért megértem szabit. de persze kár lenne, ha abbahagyná az írást. azt is gyakorolni kell néha.... Mosolyog bulijoe, pl. te is leírhatnál sokkal több dolgot, biztos rajtam kívül is még sokakat érdekelne. sanyi se ír jószerével semmit. azért is nagy kár, de valahol az is érthető. anno - mindig ezzel példálózom, bocs - a muha csabi is hétpecsétes titokként kezelte, hogy hogyan buherálgatta össze a kadit. ez ilyen, ezt tiszteletben kell tartani. 
válasz erre előzmények 2009.12.22. 19:26:04 (59682
öcsi fogja csöpi csöcsét
csöpi fogja öcsi pöcsét
kemény volt a csöpi csöcse
felállott az öcsi pöcse
vége a versem
kabbe' a nyersem

erre a "gyerekvers"-re gondolsz? Széles vigyor Széles vigyor  
Re: powered (59675)
válasz erre előzmények 2009.12.22. 13:01:02 (59665
elég semmitmondó lett, de feltettem, meg a másik kettőt is, ahol húzzák a dömpidet. azok a more from voszi alatt vannak.

 
Re: Atommanó (59658)
válasz erre előzmények 2009.12.20. 07:35:33 (59627
nincs mit, örültem, ha segíthettem. 
Re: oioio-1 (59609)
válasz erre előzmények 2009.12.20. 07:25:30 (59626
ok, befigyeltem, ne verj meg Széles vigyor tényleg ki kellett volna másolni a vödörbe.

nem vagyok erőszakos magyarító, tőlem simán maradhat. de a helyesírási elírásokat [nem hiszem, hogy hibák voltak] sztem ki kell javítani, hogy ne ugathasson a bárki ránk. 
Re: carlosracing (59618)
válasz erre előzmények 2009.12.19. 18:07:11 (59608
intézem itt a jó sorsodat, hivatlaos szubáru killer lehetel, oszt beszólol? Széles vigyor  
Re: Atommanó (59602)
válasz erre előzmények 2009.12.19. 18:06:06 (59607
szubáru, káput :lol: 
Re: Charlie (59604)
válasz erre előzmények 2009.12.19. 08:49:52 (59600
átolvastam az egészet. korrekt munka. találtam benne pár apróságot, javaslom a javítást. a szakág tiszteletét emeli ez is [a hibátlan szövegezés] véleményem szerint.

van két észrevételem is, de ezek nem nagy dolgok.

3.1 1. nyuszifül:
„Street kategóriában csak az autó eredeti motorja lehet beépítve.”
Ebből úgy tűnik, hogy ha valakinek egy másik, az eredetivel teljesen azonos motort kellett beépíteni (mert tönkre ment pl. az eredeti motorja), az már nem indulhat street-ben. Gondolom nem ez volt a cél.

3.1. 5. nyuszifül:
karoszéria
helyett
karosszéria

3.1 10. nyuszifül:
Nem lenne szerencsésebb itt valami olyat írni, hogy „a DB által mindenkor közzétett engedélyezett gumiabroncsok listában szereplő…” a felsorolt sok abroncs helyett. Biztos lesz más gumi is idővel, és akkor módosítgatható az alap dokumentum.

3.2 3. nyuszifül
Kivétel ezalól
helyett
Kivétel ez alól

3.2 10. nyuszifül
A rögzített tűzoltókészülék
helyett
A rögzített tűzoltó készülék

3.2. 14. nyuszifül
Itt és a szövegben máshol a methanol helyett javaslom inkább a metanol szót. A turbo helyett a turbó, a nitro helyett a nitró szót. Ez csak kukacoskodás.

4.2 1. nyuszifül
nem áll alkolohos
helyett
nem áll alkoholos

4.4.2.
Rajtprocedurán
helyett
Rajtprocedúrán

8.
esetén az óvótt
helyett
esetén az óvott

12.
leghamarabb a depo
helyett
leghamarabb a depó

Minta versenykiírás szövegében (15. lap)
Bajnoskág
helyett
Bajnokság

[15. oldal legalja, még mindig a Minta verseny kiírásban]
versenyei a Strett
helyett
versenyei a Street

9. [17. oldalon, még mindig a Minta verseny kiírásban]
leghamarabb a depo
helyett
leghamarabb a depó

Nevezési lap [20. oldal]
Versenyzői licenc száma, tipusa
helyett
Versenyzői licenc száma, típusa 
Re: oioio-1 (59585)
válasz erre előzmények 2009.07.21. 20:34:47 (48641
ez nem rossz, nézz rá:

http://www.4x4akademia.hu/er-06001-torsen.shtml

fwd-be eddig csak bé-t láttam, nekem is az van. rajtot kisegíti valamennyire. 
Re: carlosracing (48601)
válasz erre előzmények 2009.06.27. 23:06:00 (47098
nehéz persze, de fejlődni kell a sportágnak ebben is!! sztem 
Re: LacUS (47095)
válasz erre előzmények 2009.06.27. 23:04:34 (47097
a bubarukat is, ha opeles ül benne Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Atommanó (47096)
válasz erre előzmények 2009.06.27. 22:59:20 (47094
ez jó, kb. fedi a lényeget 
Re: ave (47090)
válasz erre előzmények 2009.06.27. 22:58:09 (47092
nem vagyok kompetens, de azért belevartyogok, bocs. sztem a street valahol az amatőrséget jelenti, amire szükség van. viszont ezt a tervezetet nagyon tágnak érzem én is, street-be nem tartom reálisnak a típusidegen modikat. továbbá, akárcsak a többi technikai sportban, meg lehetne húzni a technológiákat, amelyek nem számítanak amatőrnek. mittomén, super1600-ban tilos a titán, meg a karbon használata, semmilyen célra nem építheted be. itt is meg lehetnek ezeket a döntéseket hozni. akinek ez nem elég, az pattantsa fel a buksza bácsi száját, oszt építsen profi gépet, nem sztrítet, ennyi. 
Re: tyutyesz (47089)
válasz erre előzmények 2009.06.22. 13:26:01 (46503
úgy érted 1/4-en 9mp-es FWD dízel a konkrét cél? azt lehet tudni, milyen paraméterek mellett reméled majd ezt az időt? 
Re: Rusher_Tompi (46500)
válasz erre 2009.06.22. 00:29:31 (46469
ásóvizet 
válasz erre előzmények 2009.06.22. 00:28:20 (46468
ásóvízet nyersz nem eb-t. egy percre hagy magadra az ember, és máris majdnem nyersz valamit Széles vigyor  
Re: Atommanó (46463)
válasz erre előzmények 2009.06.06. 10:54:02 (45164
ha sok irigyed van az jó jel, akkor nagyon jól csinálsz vmit. nem?????

mi a véleményed, az új járgány eklund verő lesz? 
Re: Audi quattro (45151)
válasz erre előzmények 2009.06.03. 08:42:13 (44930
sztem ezzel mindenki így van itt, csak szegény szabin ez nem segít. én adok bele lóvét, ha tényleg érdemben gyűjtünk szabinak. 
Re: Atommanó (44928)
válasz erre 2009.06.03. 08:40:27 (44929
torziós rezgések. gyorsan forgó, kiegyensúlyozatlan rendszernek a halála rendszerint.

a főtengely azért törik el, ha túl erős a fogaskerék, mert együtt rezegnek, és a túl nagy fáziseltolás valakit mindenképpen megbüntet. ha a fogkarika a jani, akkor a tengely megy a levesbe.

azért tök jó ez a cikk még, mert mutatja, hogy aki ügyes, hogyan készíti el a horonyt (nincs éles sarok). de mint írja, ez se segít egy ponton túl.

ha akarsz jó magyar irodalmat, ajánlom az id. Bosznay Ádám papa könyvét: "Műszaki rezgéstan". teljesen alap, középfokú ismeretekkel rendelkezők számára is megérthető. 
válasz erre előzmények 2009.06.02. 19:52:02 (44889
köszönöm. mo-on nincs 600+le-s opel turbómotor, még 500 sincs. de mióta gúgli a legjobb barátunk... 
Re: BartiS2 (44882)
válasz erre 2009.06.02. 12:00:17 (44865
basszus. szabi nagyon rád jár a rúd...... sajnálom.

ismerek pár 600+LE-s 2 lityós opel motort (asszem ez nagyjából azonos tömegcikk, mint a szabi mocija), amik vígan elmennek a gyári olajpumpával. mindegyik ismérve, hogy nagyon komolyan ki van a rendszer egyensúlyozva. és nem részegységenként, az annyira hasznos, mint múmiának a nivea. sztem ez a kiegyensúlyozatlanság miatt ébredő irdatlan tehetetlenségi erőkre tereli a gyanút. 
válasz erre 2008.12.31. 10:32:21 (37619
köszi! sokkal bonyolultabb dolgokra gondoltam. Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.12.31. 04:10:35 (37615
azt írja, hogy 710whp. jó combos, ha ez igaz.

tudom, hogy totálkároly ciki, de töltsétek fel már az agyam, hogy mit takar az, hogy "száraz karter"??? miért is jó az? 
Re: Ákoska (37608)
válasz erre 2008.12.29. 23:32:57 (37602
eki csitt durva vót Széles vigyor Széles vigyor  

összesen 149 bejegyzés
1  2  3  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!