mindenkinek gratulálok! sajnos borzalmas meleg volt, viszont a zene nem volt bénító, amiért külön köszönet. (van akit meg ez zavart ) sose voltam FSztMiklóson azelőtt. mindenkinek ajánlom, Fertőd a kastéllyal egy köpésre van, külön etalon látványosság. köszönöm a rendezőknek, meg a taligáknak, jó volt egy kicsit megbámulni a mostani felhozatalt!
kint voltam - pedig nagyon ritkán vagyok - és nekem hiperkáosz volt az egész. a profi szekerek nagyon jók voltak, de a rendetlenség, meg az, hogy évek telnek el, mire valaki sorra kerül, az nagyon csüggesztő.
én? keversz valakivel. lehet, hogy valaki 17-es idővel is totálisan kompetens. én bizonyosan nem vagyok kompetens, csak arra világítottam rá. viszont idegesít továbbra is [sokadmagammal], hogy nem lehet egy rendeset mérni pályanapon, mert az ember nem kerül sorra sose.
én elmegyek szívesen, de amatőr, tudatlan f@szok ha beleszólnak a dolgokba, az mindig nagyon gáz. ez itt arra szolgál legjobb tudomásom szerint, hogy itt ugasson az, akinek egyébként nem osztottak lapot a komoly egyeztetésen. ez így korrekt.
oké, sejtettem, hogy sok szerint ez idegbajos. de egyébként meg tök logikus, és NEM AZÉRT, MERT NEM ÉRDEKLI AZ EMBEREKET A 7-8-9-ES TALICSKARAJ, HANEM AZÉRT, MERT A SAJÁT 13-14-15-16-17-EAS FOSTALICSÁKÉJ MÉG ENNÉL IS JOBBAN ÉRDEKLI! mindenkinek adjuk meg, ami "jár" neki, akkor tán maradni fog a délutáni IGAZI versenyre.
az eltérő nap nekem se frajlik, de egyébként lehetne sok olyan nyílt nap, mint idén az opel, meg honda napon volt, ahol főképpen street kocsik lopták a napot.
mi lenne ha a street kategória és a profi kategória eltérő napon/időpontban lenne? a street katos kocsik nagyon leszakadtak a profiktól, inkább kárára vannak a valódi profik versenyének, útban vannak, időt rabolnak a valódi versenyzőktől. viszont az is igaz, hogy a versenyzők tömege street, továbbá rengetegen vannak, akik a megboldogult teszt katos kocsikkal szeretnék igénybe venni a szervezők technikáját [futni pár - akár csak 1 - kört, oszt takarodni amerre látnak]. ezek szerencsétlenek ott rohadnak egy komplett napot az aszfalton, és futnak 1, vagy jó esetben 2, max. 3 futamot. ezt is orvosolni kén sztem, mert ez így marhaság.
tehát pl. reggel 8-12 között street bohóckodás, mindenki megy annyit a sz@rával, amennyi tetszik, pattogós ütemben időmérés, papírosztogatás, egymás kiröhögése, hogy nem jött össze a 13-as idő, oszt belement a gépbe két kamaz ára. lényeg, hogy drag for the masses. 12-től street gépeknek reszeltek, innentől csak profik a pályán!
anno még a muha csabi idejében volt az EDS-nek a BoostBeast-je, ami egy 1982-es kocka kasztnis opel corsa volt (tán még meg is van), pont olyan, amivel a demó papa nyomul. abban is 2 motor volt. 11 tetejét tudtak nyomni vele, 2x350 pacival. nem volt igazán potens. a klázen azután kezdett rájönni, hogy szpídszterben kell inkább gondolkodni, abból ennyi lóerővel és egy motorral 9 közepe meg lett.
most látom anti, hogy javítottál! gratu hozzá! most már tényleg közel a 12-es idő..... emléxem 2006 végén, amikor nagyban álmodoztál (tunk) a kék-fekete megüti azt az időt....
minden profinak vannak titkai, hogy mit hogyan csinál. az meg, hogy miből, főleg senkire sem tartozik. én ezért megértem szabit. de persze kár lenne, ha abbahagyná az írást. azt is gyakorolni kell néha.... bulijoe, pl. te is leírhatnál sokkal több dolgot, biztos rajtam kívül is még sokakat érdekelne. sanyi se ír jószerével semmit. azért is nagy kár, de valahol az is érthető. anno - mindig ezzel példálózom, bocs - a muha csabi is hétpecsétes titokként kezelte, hogy hogyan buherálgatta össze a kadit. ez ilyen, ezt tiszteletben kell tartani.
ok, befigyeltem, ne verj meg tényleg ki kellett volna másolni a vödörbe.
nem vagyok erőszakos magyarító, tőlem simán maradhat. de a helyesírási elírásokat [nem hiszem, hogy hibák voltak] sztem ki kell javítani, hogy ne ugathasson a bárki ránk.
átolvastam az egészet. korrekt munka. találtam benne pár apróságot, javaslom a javítást. a szakág tiszteletét emeli ez is [a hibátlan szövegezés] véleményem szerint.
van két észrevételem is, de ezek nem nagy dolgok.
3.1 1. nyuszifül:
„Street kategóriában csak az autó eredeti motorja lehet beépítve.”
Ebből úgy tűnik, hogy ha valakinek egy másik, az eredetivel teljesen azonos motort kellett beépíteni (mert tönkre ment pl. az eredeti motorja), az már nem indulhat street-ben. Gondolom nem ez volt a cél.
3.1. 5. nyuszifül:
karoszéria
helyett
karosszéria
3.1 10. nyuszifül:
Nem lenne szerencsésebb itt valami olyat írni, hogy „a DB által mindenkor közzétett engedélyezett gumiabroncsok listában szereplő…” a felsorolt sok abroncs helyett. Biztos lesz más gumi is idővel, és akkor módosítgatható az alap dokumentum.
3.2 3. nyuszifül
Kivétel ezalól
helyett
Kivétel ez alól
3.2 10. nyuszifül
A rögzített tűzoltókészülék
helyett
A rögzített tűzoltó készülék
3.2. 14. nyuszifül
Itt és a szövegben máshol a methanol helyett javaslom inkább a metanol szót. A turbo helyett a turbó, a nitro helyett a nitró szót. Ez csak kukacoskodás.
4.2 1. nyuszifül
nem áll alkolohos
helyett
nem áll alkoholos
4.4.2.
Rajtprocedurán
helyett
Rajtprocedúrán
8.
esetén az óvótt
helyett
esetén az óvott
12.
leghamarabb a depo
helyett
leghamarabb a depó
Minta versenykiírás szövegében (15. lap)
Bajnoskág
helyett
Bajnokság
[15. oldal legalja, még mindig a Minta verseny kiírásban]
versenyei a Strett
helyett
versenyei a Street
9. [17. oldalon, még mindig a Minta verseny kiírásban]
leghamarabb a depo
helyett
leghamarabb a depó
Nevezési lap [20. oldal]
Versenyzői licenc száma, tipusa
helyett
Versenyzői licenc száma, típusa
nem vagyok kompetens, de azért belevartyogok, bocs. sztem a street valahol az amatőrséget jelenti, amire szükség van. viszont ezt a tervezetet nagyon tágnak érzem én is, street-be nem tartom reálisnak a típusidegen modikat. továbbá, akárcsak a többi technikai sportban, meg lehetne húzni a technológiákat, amelyek nem számítanak amatőrnek. mittomén, super1600-ban tilos a titán, meg a karbon használata, semmilyen célra nem építheted be. itt is meg lehetnek ezeket a döntéseket hozni. akinek ez nem elég, az pattantsa fel a buksza bácsi száját, oszt építsen profi gépet, nem sztrítet, ennyi.
torziós rezgések. gyorsan forgó, kiegyensúlyozatlan rendszernek a halála rendszerint.
a főtengely azért törik el, ha túl erős a fogaskerék, mert együtt rezegnek, és a túl nagy fáziseltolás valakit mindenképpen megbüntet. ha a fogkarika a jani, akkor a tengely megy a levesbe.
azért tök jó ez a cikk még, mert mutatja, hogy aki ügyes, hogyan készíti el a horonyt (nincs éles sarok). de mint írja, ez se segít egy ponton túl.
ha akarsz jó magyar irodalmat, ajánlom az id. Bosznay Ádám papa könyvét: "Műszaki rezgéstan". teljesen alap, középfokú ismeretekkel rendelkezők számára is megérthető.
basszus. szabi nagyon rád jár a rúd...... sajnálom.
ismerek pár 600+LE-s 2 lityós opel motort (asszem ez nagyjából azonos tömegcikk, mint a szabi mocija), amik vígan elmennek a gyári olajpumpával. mindegyik ismérve, hogy nagyon komolyan ki van a rendszer egyensúlyozva. és nem részegységenként, az annyira hasznos, mint múmiának a nivea. sztem ez a kiegyensúlyozatlanság miatt ébredő irdatlan tehetetlenségi erőkre tereli a gyanút.
mindenkinek gratulálok! sajnos borzalmas meleg volt, viszont a zene nem volt bénító, amiért külön köszönet. (van akit meg ez zavart ) sose voltam FSztMiklóson azelőtt. mindenkinek ajánlom, Fertőd a kastéllyal egy köpésre van, külön etalon látványosság. köszönöm a rendezőknek, meg a taligáknak, jó volt egy kicsit megbámulni a mostani felhozatalt!