Tesztben lehet menni holnap? streetben nem tudok indulni, ha meg profiban szeretnék akkor meg mindenféle homolog ruha meg sisak kellene, az autó inkább a street csak hát a turbosítás miatt nem
Ha üzembiztos lesz és akár lábon elmegy Pest oda vissza plusz verseny akkor mindenképp versenyzünk, jun 16-17 nem valószínű, de remélem szeptemberben igen
a régebbi kabrióknál van pl egy-két kar amivel a szélvédőhöz, rögzítődik a tető. Az elektromos nyitásuaknál természtesen bent vannak azok a biztonsági dolgok amiket írtál, de hát amerikában mindent leírnak, nehogy véletlenül emiatt perelgessék egymást.
Gondolom ezt amérikában találták ki, hogy amikor sok száz lóerés cabrioval gyorsulanak, nehogy véletlenül megnyomja az ügyes sofőr a kinyit gomobot és a tető a nézőkre repüljön, illetve a szél sem kaphat alá így ha már eleve nyitva van, bár attól még ugyanúgy el lehet hagyni ha nincs rendesen rögzítve. Ja és nem a keménytetős kabriókra gondoltam.
Szivesen Nekünk hivatalból jön a céghez, erre is csak véletlenül emlékeztem, mert megláttam GTECh az elején aztán meg meg a Te műszereidet, aztán leesett hogy azok pont Te eszközeid
az irodában láttam megpróbálom megkeresni aztán nyomok egy scant neki, internet rulez, nem veszek én már egy ideje autós újságot pláne nem magyart sajnos.....
gyárilag 85 aztán chip rendszer végig 4-1leömlő kb 97-98 lett a végére, a benzin nagy része 95 volt...98 és 100 helyett, de inkább a tapadással volt gondom. Van még benne tartalék de a gyári elektronikát nem lehetett tovább hekkelni
Ott nem volt ideális nekem a tapadás meg a benzin sem volt az igazi akkor a kocsiban. Mivel nekem könnyű a kocsi de nem túl erős ezért kerékelforgatva kell indulnom és ha nagyon nincs tapadás akkor nehéz jó rajtot vennem
Tesztben lehet menni holnap? streetben nem tudok indulni, ha meg profiban szeretnék akkor meg mindenféle homolog ruha meg sisak kellene, az autó inkább a street csak hát a turbosítás miatt nem