Kohi Zoli melyik jobb ha építünk a Balatonra egy gályát vagy ha egy kőbányát nyitsz. Mindkét helyen megállnám a helyem mint Csoportvezető Sajnos a gályához kell még néhány ember mert igy lassú lenne...
Zoli ez azt jelenti, hogy most jelen pillanatban ha egy autóba rally2es csövet rakunk akkor papírozható, de pl fél év múlva már lesz csővázas lehetőség is hogy az kapjon számot mert addigra elkészül a drag szabályzat pontosan?
Esetleg ha Kohári Zolitól megkapnánk a FIA szabványokat magyarra forditva nagyon rövid időn belül az lenne a legjobb mindenkinek... Minek hogyan kell megfelelnie...
fia honlapján szétturtam napokkal ezelőtt mert próblémákba ütköztünk mi is. a 16687es hozzászolásomba ott a fia-s link rajzokkal hogy kb hogy melyik autóba. Mostmár csak arra kell rájönni hogy a komplett csővázasnak hogy kell kinéznie amin csak egy héj van. ha ezt tudjuk már csak csinálni kell.
sőt az a híd még görbülni is képes mervhíd előnye... esetleg rossz difi csapágy és lefogazod a difit kiütöd a difi házat vannak izgalmas részei a merevhídasnak...
Kohi Zoli: Hogy áll a csövezés milyen gépkönyvezés dolog. A legutobbi információ az volt, hogy fia homológ cső legyen de milyen fia homológ cső legyen az autóban?! Középmotoros héjkarosszériás autó lenne ez a terv le is van méretezve, de melyik cső legyen mert ha rallyban használatos pl wrc csővet kell rakni akkor nem állunk neki mert azzal külföldön nem lehet versenyezni ha külföldi fia által kiadott dragster csővet csinálunk akkor meg itthon nem vagyunk jók. Mindezt tegnap előttre kellene tudni, hogy márciusra egy menetkész versenyautó legyen az egészből... http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/590E09B878826D59C12572FB005560F4/$FILE/2007DessinsDrag.pdf?Openelement
Tök jó akkor asszem A1 kategóriát az nyeri aki először fut egy 14 alattit bármilyen autóval utána a versenyeken meg már egy ugyanolyan külsejü turbossal jön (mer ugye nem áll sorba a következő gépátvételen)
megfogsz lepődni a müanyagokon szerintem. motortetőn lehet nyerni sokat ajtón ha nem nyitható aztán a sárvédőt meg ügyesen kell csinálni hogy könnyebb legyen a gyárinál...
plussz pl egy sárvédőnél elkeseritelek ha törve volt az autó akkor soha nem fogod úgy felrakni hogy álljon is rajta valahogy... Sajna müanyag plussz öregautónak vannak ilyen hátrányai...
Ajtót nem ajánlom neked se müanyagból 1 hogy nyitható legyen és müanyag az nagyon sok pénz... 2 ha már nyitható és kulturálatan néz ki akkor olyan súlyba lesz mint egy teljesen szétcsontozott lemez ajtó... 2105T kollégát zaklasd neki hanyas kilo egy ajtó. amúgy 3kg környékére lehet kihozni egy fix nyithatatlan ajtót pc-al.
milyen motor kerül bele? klasszik 2.0e vagy c20xe esetleg c20let? bár a c30se is jól érzi ott magát... müanyag mi fog felkerülni rá? első sárvédő meg motortető?