szerintem meg a keréken mért teljesítményt méri meg előbb, azt meg a lefutásból kalkulálja ki a hajtáson a veszteséget. ezek után ha lassabban vagy gyorsabban forog le, kalkulálja ki a főtengelyre kalkulált teljesítményt. ha felraksz a padra egy autót ami kapcsolható őszkerekes, és leméred 2 illetve 4kerék hajtással is, akkor én nem vagyok meggyőződve arról hogy mind a kétszer ugyan azt az eredményt fogja hozni főtengelyre. de csak tippelem ezt.
nem csalásról beszéltem csak arról hogy a lekötözés miatt sem pontos egy ilyen pad. a lefutást nagyban befolyásolhatja a kerekek súlya, lemez felni vagy egy nehéz "könnyűfém " felni. a gumik súlya közt lévő különbség is.
inkább írasd át mindenkivel kerék lóerőre, az a tuti, bár ott is van lehetőség arra hogy kétszer ne ugyan az jöjjön ki. elég csak a leszorításon engedni kicsit és rögtön még erősebb az autód
ave? valami pártatlan nyilatkozat esetleg a cedrag.com oldalon megjelent hírrel kapcsolatban?
vagy nem szeretnél állást foglalni ebben az ügyben? pedig tudod hogy sokan adunk a véleményedre
minek? úgy is a keréken mérik az autódat nem? a főtengelyre meg csak vissza számolják és az meg úgy sem pontos. viszont amit a keréken mérnek az legalább az igazságot jobban megközelíti
ha meg beraknám ide azt a levelet amit a feri a bíróságnak küldött, bizonygatván az ihra-s tagságát akkor egy darabig fognátok a röhögéstől a hasatokat
- az MGYSZ felveszi az Amerikai Konzulátussal a kapcsolatot kérve intézkedésüket, hiszen az Ohio-ban székelő és bejegyzett IHRA szervezet létjogosultságának, VB rendezési jogának, a gyorsulási sportágban betöltött szerepének megkérdőjelezése a magyar ügyészség, vagy bíróság részéről nemzetközi törvényeket sért, azon felül röhejes.
Tehát nem kell eltemetni az MGYSZ-t. A baj csak az ezzel az egésszel, hogy kizárólag az időt húzzák. Sikerrel. És egy idézetre hívnám fel a figyelmet: Aki szart dobál, előbb utóbb szaros lesz. Itt is ez a helyzet, hiszen olyan nagyfiúkba kötnek már bele, mint az USA. Röhej.
na feri mesélj, most is el akarsz még szaladni az Amerikai Konzulátusra?
gondolom aki eddig elolvasta az már tudja hogy miről is szólt ez az ihra-s levélke.
játszunk most olyat inkább hogy ki talál több ihra-s logót az mgysz oldalán..... segítek, az alapító okirat folyamatosan erre hivatkozik,sőt minden mgysz-es fejléces papír jobb felső sarkában is ez van, de ami a legjobb hogy a díjkiosztón mindenkinek annyi sört fizetek amennyi ihra-s zászlós képet rak be ide a fórumra az mgysz-es rendezvényekről. segítek én már egy párat találtam, a rajtkapun szokott lenni, az egyik oldalon mgysz-es zászló míg a másik felén ihra-s zászló. nem ér kétszer ugyan azt a képet feltenni. hajrá!
inkább nem mert most félek éppen, csak azért mert a kurtyi most fenyegetett meg hogy széttépi a számat ha találkozunk. és ez frankón megtörtént az elöbb!!!
tudom mindenkit untat már hogy mi is történik az mgysz nevű társasággal. itt olvashatjátok az IHRA álláspontját erről a szervezetről.
Thursday November 5th - 2009.
IHRA.
Not in European drag racing - at all!
Through our relationships with friends in the USA, we try to keep up to date with what's happening over the other side of the Atlantic. What happens there in the world of drag racing usually moves to Europe a little later. cedrag.com is a paid up member of the NHRA and we also have close contacts in the IHRA.
Earlier this week, we received an email from Skooter Peaco, a vice-president of the International Hot Rod Association (IHRA) who asked us if we know of anyone in Europe who are using the IHRA logo. Skooter goes on to say that IHRA has no involvement in Europe whatsoever but they are told that people here are organising drag races and claiming that IHRA is involved in some way. They are not.
As Skooter put it...
We have no involvement. There is a group in Europe that is using the IHRA logo without our consent to represent their sanctioning organization, but that's a whole different problem. We sanction tracks (facilities). When we sanction an “event” we are a financial partner in the event and are on hand to organize it and run it in accordance with our IHRA rulebook. I’m all for helping promote the sport in any way we can, but IHRA, our logo and our intellectual properties can’t be used to promote the events in this fashion without us being involved. We’ve got our hands full here in the states and we really don’t have the manpower to produce events in Europe at this point. Our company (Feld Motor Sports) does do business in Europe with our Monster Jam division, so we are not ruling out events over there in the future – which is another reason the IHRA brand can’t be used without our officials being involved in the race. When we do an event under IHRA sanction in Europe, we want it to be clear that it is us.
I appreciate your help in this.
Skooter Peaco
Vice President
IHRA
We are sure it is nobody in our region. The important point here is that any insurance company who believes the safety rules of IHRA are being applied will refuse to pay any liability in the case of an accident when they find out that the IHRA isn't involved at all. Secondly, the IHRA will sue you for illegal use of their logo and other intellectual properties.
kíváncsian várom Kúrtyán úr illetve a még mellette álló társaság (hívők) álláspontját ebben a témában.
azért mert a matadorban nincsen e betű. a használható gumik: bridgestone, continentál,debica, falken, firestone(duplán jó!), goodyear, kleber, komlett, michelin, pirelli, semperit, egyéb...
de f1pisti tud segíteni neked ha kérdezed
"hál istenek elmult a feszültség csend lett az ovások terén
akkor miért kell ujra firtattni????"
én csak a blogjára reagáltam. az van a "nyilvánosságra" kitéve. csak éppen nem a frankót kommunikálja de szerintem inkább kérje meg avét hogy törölhessen a blogból egy fél mondatot. becsületesebben jönne ki belőle.
ezt olvasd már el még1szer:
-"tisztán és egyértelműen elmondom nem kívánok vitát nyitni" csak nekem áll fel a szőr a hátamon ettől a mondattól?
-"én be voltam nevezve" gépátvételen is voltál? nem csodálom hogy erről sem akarsz "vitát nyitni"
ez annyira nagyképűen hangzik de lehet hogy csak ha olvasom? .... ááá mégis az.
de ezek szerint neked lehet mert neked megy a legjobban a "traktorbenzines" autód.
ne érts félre, örültünk és szurkoltunk neked amikor jöttek a jó eredményeid. de amennyire gyors lett az autód annyira szarul kommunikálod kifelé.
na ezt most jól megmondtam!
Ezt az óvás dolgot szerintem se erőltessük. Ha rendesen beneveztél volna úgy mint mindenki más akkor megérdemelten lehetnél most bajnok a kategóriában. Az én és szerintem más "kategória" társad szemében viszont nem vagy se "fair" játékos, se nyertes az idén.
és a görbék sem görbék hanem majdnem egyenesek inkább
max respect