mé ? Te is jösz Tisza Túrára ???
nem is tudtam.
na viccet félretéve : a héten ne keress és még csak meg se próbálj hívni mert be se kapcsolom azt a szart. TÚRÁZNI leszek és ott csak 4 dolog ami érdekel : SÖR, BOR, PÁLINKA és az,hogy mi van a bográcsban.
a fogason. Bazz,hogy Te mikre nem emlékszel. Mán kezdtem örülni,hogy van egy átmeneti kabetom erre meg letöröd a jókedvemet. na lehet visszaadom ha olyan kedvem lesz. ha meg nem akkor befogom szerelős-melósnak.
Bakon.
idén a rally az isten. most is arra készülök. aug-15-16 Szőlősardó-Perkupa. Már alig várom.
azé a szívó az marad szívó. Már sokat beszéltünk Imrével arról,hogy összemérjük a két szívót. Kié mit tud.
Visszatérve a turbósra: nem feledkeztem meg róla de most mást helyeztem előtérbe, Család, rally, szeretnék idén elkezdeni építkezni is. Nem kell félni előbb-utóbb csak összeütünk valamit. A Lada soha nem fog kimenni nálam a divatból így ha ismét előtérbe kerül a gyorsulás akkor nem kérdés a típus. Leszarom én a többi francos márkát. Nem nekem, vidéki parasztgyereknek való.
most néztem a racing-en az euroringes köreidet. nekem úgy tűnik a video alapján,hogy az autó eleje magas a feneke nagyon ül (de ha lentebb lenne az eleje akkor lehet jó a hátulja) és nagyon puha a felfüggesztés, borul az autó főleg gyors bal-jobb kombiban. ez látszik mikor időre mész de sajnos akkor is akikor csak a levezetőben csorogsz. ja és a diszkó felnik még mindig rajta vannak.
műszaki vizsgáztatást vállalok ha valakit érdekel. lehetetlen nincs. most hogy jön a KOE még lehet hogy Te is street lehetsz. elérhetőség : 2105t@tvnetwork.hu , a többit meg telefonon vagy személyesen.
Srácok ! Ti komolyan gondoljátok,hogy az autósportban a szponzoráció (ami említésre méltó) csak úgy van,hogy jön egy mecénás tele lével és puszira ad milliókat ? Juj akkor itt nagy még a homály. Sose lesz jelentős támogató akkor ha csak vártok erre. Ez sokkal összetettebb és bonyolultabb ennél. Nem írok részleteket de azokban a szakágakban ahol van támogató azt úgy kell elképzelni mint egy Ariel reklámot, akármilyen fekete a lepedő a végére tisztára lesz mosva.
minden évben lada találkozó van ott. minden adott: vízpart,hatalmas füves rész több száz autónak,faházak,150 m-re betonplacc bohóckodni... ja és fasza kocsmák.
link az ember.
a motor kb 10 nap és kész,hazahozom,karbival bejáratom,majd vissza és megy bele az okosság.
ha kész a tied feltétlenül hívj,kiváncsi vagyok.
ez természetes,nem kell kérdeznem. a Ladának van egy olyan feelingje amit nem lehet utánozni.ha valaki beleszeret nehezen cseréli le. sok ismerősöm váltott típust ( bmw, subi,citroen,skoda) kérdik is miért nem hagyom a fenébe a "rossz" zsigát és ülök át másba de engem nem érdekel más. most készül egy elég komoly szívó motor , lecseréltem a bódét is , alig várom hogy fennt a hegyen kipróbáljam.
Hosszú egyes,ötfokozatú tolós. az egyes berakásához le kell nyomni a váltókart úgy mintha rükibe tennéd és utána jobbra fel. kettes a normál 1 helyén,lent szemben 3 és így tovább. ez a homológ váltó, nekem 6 fokozatú van normál H elosztásban, rövidebb 1-el.
igen én is azt használok. 3mm-t . rögzíteni popszegeccsel lehet , éppen a töréssel szembeni jó ellenállása miatt. viszont tényleg karcolódnak könnyen. én rakattam rá fóliát de az a baj hogy a polikarbonát nem viseli jól és felhólyagosodik egy pár hónap múlva. még egy tipp ha mégsem polizol: az üvegek véknyabbra csiszoltatása. ezt rallyban szokták alkalmazni mert ott az A és N csoportban tilos a csere. mondjuk a csiszolás is de azt nem nézik. így is lejön pár kiló.
plexi törik,ráadásul nagyon balesetveszélyesen. polikarbonát szinte törhetetlen,nagyon rugalmas anyag. a 3mm víztiszta tábla (125x250 cm) kerül 14-16 ezerbe. az ülések száma ideiglenesen csökkenthető vagyis nem számít szabálytalannak ha kiveszed a hátsó üléssort addig amíg cső nem kerül a helyére. a 6/1990 KÖHÉM rendelet szabályozza a forgalomban részt vehető gépjárművek műszaki paramétereit. ott mindent megtalálsz.
Grat minden versenyzőnek, kategóriától és helyezéstől függetlenül.
mint néző (most ez jutott) megjegyezném,hogy a super final iszonyat jó volt. szoros,érdekes versenyek. ezt feltétlenül meg kell tartani. csak egy dolog nem világos nekem ezzel kapcsolatban. van e valami díjazása ennek ? mert ha nincs és csak a nézőknek megy akkor nem a profi és street döntők között kellene lennie mert így aki a streetben érdekelt és gyűjtögetné a pontjait az kockáztatja a technikát.
írtam egy hosszú HSZ-t majd kitöröltem. Attila ne vedd magadra még véletlenül sem, nem személyeskedem csak Te voltál aki hozzászólt a témához utoljára. Mindenkinek szól.
Az hogy ki kivel csináltatja az autóját az mindenkinek szuverén joga. Biztos megvan a magyarázat. Ezek után kívülálló embernek semmi köze nincs a dologhoz. Na pont ezt nem tudják egyesek elfogadni és személyes sérelmeiket rávetítve a másik, teljesen vétlen félre, baszakodnak. Inkább kussoljanak és a pályán bizonyítsák valós,vagy annak vélt igazukat.
A lexikai tudás nem biztos,hogy ott a 402-őn is elegendő lesz.
Egy válasz ami tartalmaz hiányosságokat nem feltétlenül vezethető vissza az okoskodásra. Inkább tájékozatlanság. Azt meg építő jellegű kritikával kellene pótoltatni nem egyből "anyázással".
Sok mindent lehetne itt írni de szerintem tök felesleges,inkább szegelek a "vason" (üvegszálon) valamit.
nem vagyok gyagyás,tudok olvasni. akkor neked mint esetleg lasabban gondolkodónak elmagyarázom a mondanivalóm lényegi tartalmát. figyu: ha van egy szabály akkor az kőbe vésett legyen ne vízfestékkel írott. eddig oksa? ha a forgalmi engedély tartalmához ragaszkodik a szabályalkotó akkor a teljes dokumentumot nézzük és veszük alapul. ha lenne apróbetűs rész a szabályrendszerben akkor ott fel kellene tüntetni,hogy nem számít a teljesítmény adat. de NINCS. vágod? tehát a stroker azé nem állja meg a helyét a streetben mert nem felel meg a forgalmiban leírtaknak. ha a forgalmihoz viszonyítunk egy bizonyos adatot akkor mindet ahhoz kell mérni. vágod? mert az az etalon. és ez van leírva,követelve. nincs kivétel. ennyi. ezen nincs mit kötekedni. az hogy így a street mezőny nagy %-a menne a lecsóba szerintem világos.
vágod már? nincs kérdés mert ez tény. van egy szabály és nincs kivétel SEMMIVEL. ez a szabály.
nem igazán szoktam mostanában beleszólni semmibe mert így béke marad a házam táján de most feltennék egy kérdést. hozzáteszem nekem aztán KURVÁRA mindegy,hogy kinek milyen strokere,túlméretes dugója,üvegszálas eleme vagy a tököm tudja milye van. leszarom. építeni kell egy verdát és azzal versenyezni ott ahol engedik. DE ! és itt a kérdés:
a forgalmiban szereplő adatoknak megegyezőnek kell lennie az autó tényleges állapotával ?
és nem várok választ mert már számtalanszor leírták : IGEN és akkor street a street.
nos ezek után tök mindegy,hogy van e strokered vagy nincs mert a HATÁLYOS MAGYAR JOGSZABÁLY NEM ENGED 10%-NÁL TÖBB TELJESÍTMÉNY NÖVELÉST CSAK ÉS KIZÁRÓLAG AKKOR HA AZ DOKUMENTÁLVA VAN.
Hoppácska ! mit is jelent ez? -átépítési engedélyt? igen
-tervdokumentációt ? igen
-csak és kizárólag a közlekedés felügyeletnél vizsgáztatható ? igen
akko most hogy is van ? a forgalmiban lévő adat a teljesítményre vonatkozólag HAMIS a valósághoz képest. na akkor tessék óvni meg kizárni. az autó nem street mert nem felel meg a kiírásnak. ennyi.
ezen tessék elgondolkodni és ne kössük az ebet olyan karóhoz ami nincs elég mélyen leverve mert még elszabadul az a kurva dög és picsán harap.
hangsúlyozom nekem semmi közöm a streethez és nem is kívánkozok oda csak egy eszme futtatás a részemről.
mondasz valamit kedves barátom !
volt a kezemben és ez volt az első reakcióm nekem is. dög nagy súlya van.
orrnehéz lesz a kocsi tőle. nem is kéne, pfuj.
én nem árulok BMW V8-at. nekem nincs ilyen de ha lenne se raknám be a Ladába. a Zsiguli maradjon csak az ami. egyetlen idegen dolog benne a hátsó híd mert az Fiat 132-ből való. sajnos meg kellett lépnem ezt mert félek hogyha egyszer tapadós gumi kerül alá akkor a hajtás látja kárát. a szívó Zsigulim is el tudja törni a féltengelyeit ezért választottam a cserét.
Természetesen a motor továbbra is Lada marad,ebből kell a maxot kihozni. egyelőre a régi kerül vissza némi változtatással és egyszer talán megépül az is ami fejben már kész van.
ha lehetne kérnem idén is a 333 as rajtszámot azt megköszönném. tudom tavaly is kértem és mégse voltam versenyen, sajnos, bár tudtam volna indulni. szóval ha nem nagy kérés akkor igényt tartanék rá. idén biztosan ott leszek. köszi
itt vagyok csak olvasgatok,nem pofázom bele a "nagyok" dolgába.
jól írja Szabi,reszelgetek ahogy időm és zsebem engedi. idén biztosan fogok versenyezni.
tudnál küldeni képeket a Red Rocket építéséről. minnél többet ha kérhetem és főleg a szerkezeti átalakításokról. az érdekel elsősorban meddig mentél el a kivágásokkal hol és hogyan pótoltad a hiányzó tartást. cím: 2105t@tvnetwork.hu
köcce.
mostanában csak olvasgatok,ritkán írok. tudod, "ne szólj szám nem fáj fejem".
a szekér megvan,idei évet kihagytam,jövőre talán. azért elkezdtem építgetni. bővebben a csaba fórumán olvashatsz mit is csinálgatok. remélem jövőre mindketten ott leszünk a rajtvonalon.
a minap az egyik videos portál fórumán hivatkoztál a saját 1/8-os táblázatodra. kérdésem lenne,hogy mi alapján van a sorrend. mert az én áttekintésemben erősen hibás,nem naprakész.
ha jól látom akkor szerintem nem kéne belinkeljed addig míg nem javítod ha tévedek akkor : "már elnézést" .
én csak egy dologtól tartok: kint van a bódé a szabadban. elég sokat flexeltem rajta, sok a friss heggesztés is és félek,hogy ha bejön az őszi-téli csapadékos idő akkor kuka lesz. ergo előtte legalább be kéne tenni a motort a helyére (na pont ez a bibi mert jelenleg nincs helye) és garázsba vinni. egy tuti biztos: vagyok annyira elszánt,hogy befejezzem.
nem tudom mikor leszek kész. belekezdtem egy nagy átalakításba de most jegelem pár hónapja már. sajnos. minden a pénztől függ. ráadásul a rallyról sem tudok lemondani így nagyon nehéz,bár most egyikre sincs anyagi forrás.szépen lassan rendeződnek a dolgok,reményeim szerint valamikor jövőre elkészülök. de addig is,hogy ne maradjak adrenalin nélkül ,elővettem a garázsban 3 éve porosodó gokartomat és havonta 1x lemegyünk haverokkal Kecskemétre. valami kell mert nem bírom ki száguldás nélkül.
köszi az elismerést. sokan csak a motor építését és a progizását tartják munkának. tény hogy Csaba rengeteget dolgozott az említett két dolgon de csak a nejem,a barátaim és én tudom hogy mennyi munkaórám fekszik az autóban. ha azt az időt összeadnánk akkor elmehetnék nyaralni 2010-ig(majdnem)
Itt a srác telszáma.: 06 20 211 8624
Nyugodtan hívjátok fel,mivel ő kért meg arra,hogy nyilvános fórumokon említsem meg.
Én csak nagyon-nagyon röviden írtam azt amit tőle hallottam.
ha valakit érdekel egy olyan computer amely jobb mint a Vems, rugalmas és sokoldalú mint a Motec de okosabb az szóljon és összehozom a feltalálójával. Szakmai kérdésekkel kíméljetek,ez még keresksdelmi forgalomban nam kapható. Jelenleg elkészült az amelyik párhuzamosan dolgozik a gyári egységgel így olyan dolgok mint pl ABS is kezelhetőek ( utcai verziókba) és kb 2 hónap múlva elkészül a full racing kivitel. nem gagyi ,iszonyat okos egyfajta mesterséges intelligencia. persze tudom ,hogy először mindenki kétkedik de még most lehet viszonylag időben lépni mert megy a cucc világpiacra.
ezt jól látod,nem lehet elég korán kezdeni. ha beültetem a lányokat (18 hónaposak) a volán mögé nincs az az ajándék amivel ki tudnám csalni őket. úgy kormányoznak és váltanak mintha kötelező lenne. hamarosan az is lesz
nem is tudtam.
na viccet félretéve : a héten ne keress és még csak meg se próbálj hívni mert be se kapcsolom azt a szart. TÚRÁZNI leszek és ott csak 4 dolog ami érdekel : SÖR, BOR, PÁLINKA és az,hogy mi van a bográcsban.