Így is van! Egy utcai autó olyan, hogy a gyári komfort mellett, zenét hallgatva öreganyám is el tud menni vele a tescoba...
Nekem így futott első probálkozásra az utcai cabrióm 12.6@183-at.
Hát tényleg sántít egy henger, emellett pont olyan a hangja, mintha hajtókarcsapágyas lenne. A hydrotőke, sokkal magasabb hangon kopog. Szerintem egy kompresszióméréssel fény derülhet a titokra.
Most sokmindenre foghatnám, hogy miért nem készül, ( nincs pénz, nincs idő, ha van pénz, nincs idő, és fordítva ) de mind csak részben lenne igaz. Egyszerűen nincs motíváció. A mazda nagyjából rajtkész, kis idő, és anyagi ráfordítással sikerült orvosolni a gyujtásproblémát, A BMW valahogy hónapok óta nem tudja leküzdeni a műhely és a parkoló közti 10 métert...
Atti! Egy gyorsulásra épített célgép, ma Magyarországon szimplán eladhatatlan. Illetve úgy fogalmaznék, hogy nagyon áron alul, a bekerülési költség feléért talán. ( ne beszéljünk munkáról, szaktudásról, referenciákról, eredményekről, stb ) Szívesen költök az autóimra, hisz ez a hobby-m, mégis szeretném jó helyen tudni a pénzem! Ehhez pedig véleményem szerint esztétikailag, szerkezetileg, műszaki felszereltség, és használhatóság szempontjából is rendben kell legyen egy kocsi. üdv
Értem...Majd felhívom Martinékat, hogy legközelebb egyeztessenek veled, mielőtt félreinformálnak. Faszom kivan hogy csak 1000-t bír! Eldobom magamtól az életet...
Mikor az én kuplungomat csinálták a Martinéknál, ( Sachs MFX 200 ) akkor 1460kg-nál billent át az ellenörzés során, és erre mondta az ember hogy kettes biztonsági tényező mellett 1200+ Nm-t bír.
Szabinak, és Sanyinak megellett valami a verdájában. Superfinal-t Lezsi nyerte Fapuma ellen. Érdekes futam volt. Fap elgombázta a 60 lábas fotocellát, és átkeveredett a másik pályára a poloval, így kizárták. Bulijoe bimotója talán porlasztóhibával kiállt, de már tudja a 10-es időt.
Lezsi 10.8 210, Breki kerek 10.0
Jó volt végre látni erős BMW-ket. hajrá skacok!!!
A hüvelynek kell hogy legyen válla, ami a blokkon fekszik fel. Gyakorlatilag nem tud menni sehova. Nekem is hüvelyes volt az IX blokkom, a ccm csökkentés miatt, és semmi gond nem volt vele. Visszatérve a te problémádra, nincs véletlenül logod arról a futamról ahol ezt művelte a tömítéssel? Mert ezt nem kitolta, hanem kirobbantotta. Jártam korrábban hasonlóan, de azt sohasem a hengerfejtömítés hibája okozta...ha betüzkarikázod, és az eredeti probléma továbbra is fennál, akkor valami nagyobb vasdarab röpül.
Na akkor az én véleményem: Fap!
Ha mindenképp motor mellett, döntessz, és senki nem tud lebeszélni róla ( mint ahogy engem sem ) akkor a hayabusa jó választás. Pl, mert akkora mint egy iskolabusz, és ezt azért észreveszi a többi forgalomban vergődő faszfej is.Sokan a híre miatt be vannak szarva tőle, pedig egy kezesbárány. Teljesen semleges, jól kezelhető, kiforrt darab. De! Éppen ettől veszélyes is, mivel nem agresszív, fel sem tűnik hogy milyen gyorsan 200 felett jár az óra. Nem véletlenül ajánlják rutinos motorosoknak. Nekem is van két kislányom ahogy Atti írta is, sőt tervezzük a harmadik babát. Elmultam 36, és egy két motort elgörbítettem a Mecseken még ifjoncként, de így is tegezőviszonyban vagyok még a hayabusával.Tavaly, egy 50 körüli csókától vettem a motort, három évesen 4000 kilóméterrel. Hamar rájött a vásárlás után, hogy nem ezt a lovat akarta...
Érzékenyen érint a téma, ezért néhány gondolat:
Szeretnék egy picsaütős BMW-t! Kb hat gurigát már belevertem, és most nagyjából félkész. Lassan haladok, mert rengeteg a munka, kompromisszumokat pedig nemszívesen kötök. Tisztán látszott a tél elején, hogy nemnagyon lehet a kocsi olyan minőségben kész a szezon elején ahogy szeretném, ezért kineztem magamnak egy japánban készre épített harmadik generációs RX-7-et. Becsövezve, HKS pro futóművekkel, komplett Exedy hajtásláncal kuplungal, 2 utas komoly sperr-el, átépített hűtőrendszerrel. Az autó 344 lóerőt tud padban dokumentálva. Gondoltam jó lesz ez, mégiscsak versenyautó, elleszek vele amég a sárkányom elkészül. A kocsi megjött, ( nem egyszerű szopás )és sem minőségben, sem kivitelezésben nem üti meg azt a mércét amit elvárok. Most ezt is szétszedtük, hogy becsületesen, és esztétikusan legyen összerakva, Így nézegetem azt az immár 8 számjegyű alkatrészhalmazt amivel nem lehet versenyezni.