Nem neked szántam a humoros megjegyzést hanem az akkori primitív szabályrendszerre reagáltam. Elismerem a munkádat. Nagyon sokat dolgoztál vele. Azt viszont vedd figyelembe, hogy azóta 1 "épített" elsőkerekes Gázolajos sem épült ezért nem is akart senki megközelíteni.
Jelenleg épített magyar dieselből is csak 1 van és az a Pólo.
Ne hülyéskedj Bandi. 2-3ezerből még a Mekiben sem laksz jól. Ez kb 3 szendvics ára. Itt rendes kaja + pia lessz igényes környezetben. Zoli szerintem teljesen korrekt ajánlatot tett.
Egy éves veseny költségvetése az átlagnak legalább 500ezer de inkább 1 guriga (licensz + nevezések+ belépők+ üzemanyag+ gumik + kaja + pia + tréler + szerelők stb). Az autó fejlesztéseiről nem is beszélve. Szerintem 3 emberre 20ezer az év végén igazán nem sok!!
Nekem is volt egy kis UNO-m. 1.6-os diesel volt. Annyira megszerettem hogy azóta is maradtam a diesel technikánál. Nem volt semmi baja csak 1 baj töttént vele. A sógornőm vezetett és benézte a fékutat télen kopott nyári gumival. KO-lett a kis unó.
Azért mert a sárga lámpára már meg tudja egy kicsit gurítani a gépet és a zölnél már gurulóból indul. És ha megmozdul egy kicsit akkor sem lessz könnyen beugrás.
Semmi. A buliJoe mindig igy áll be. psyco terrorr + nagy roll out. A jó rajt alapkövei. A profik igy csinálják.
Jössz Tökölre? Össze áll a géped? Egy kategóriába megyünk!
A drag Racing Elsősorban a lóerőkről szól. Benyásból röhögve kijön a 500le/liter.
Gyerekjáték. Dieselből is kijön de az már nem gyerekjáték.
Én most elsőre 250le/litert célzok meg.
Nagyon jó kis verseny volt tegnap. Köszönöm a segítséget TDITomi-nak.
A Döntőkbe sikerült hozni stabil időket. Kár hogy PDGabival nem tudtunk csatázni. Jöttem a visszajövő sávban amikor elment mellettem a pályán. Akkorát durrant a fülemtől 2 méterre aszthittem földrengés van. Jött egy kis füst. Láttam hogy baj van. Sok volt a 3 bár!!
Amugy a rajtom még nem az igazi. A 2.0-ás 60lábakon és a 2.3-as töltőnyomáson van mit javítani.