Összességében ismét jól sikerült verseny volt. Itt szeretnénk megköszönni mégegyszer az Alfások nevében is! Külön köszönet a többi versenyzőnek is, hogy az Alfás döntők alatt türelmesek voltak. Gondolom nem kell mondanom, hogy páran életükben először jártak ilyen eseményen. Csak pozitív visszhangokat hallottam azoktól, akik ott voltak. Sajnálom, hogy az izmosabb Alfák most otthon maradtak.
Frankie le a kalappal, szépen felkészültél az Alfákból és 1-2 verseny után már fejből mondtad, hogy melyikben milyen moci van, pedig pár típus sose jár gyorsulásra.
Gratulálok a többi versenyzőnek is, nagyon jó versenyek voltak! A Camaro hangja maradandó élmény. Csak úgy ugráltak az emberek az autó mellől, mikor beindult
Jó kis versenyek voltak a hétvégén. Itt szeretném megköszönni a Hungaroringes verseny szervezőinek, hogy idén engedték, hogy mások is üljenek a kocsiban verseny közben. Korábban erre csak a kiváltságosoknak volt lehetősége Én vittem a gyerekeket és az asszonyt is Persze nem akkora élmény, mintha egy több száz lóerős autóval tettem volna, de nagyon élvezték így is! Remélem ezen jó szokások megmaradnak máskor is. Ha valaki azért nem látogatott ki, mert nem akart sokat sorban állni a versenyzéshez, az nem jól döntött, mert pár perc várakozás után ismét fel lehetett hajtani a pályára.
Sziasztok!
Zoli a szombati időtervezet elérhető valahol? A döntők éjszaka lennének? Jönnének ki velem olyanok, akik még sose voltak, de nem lesznek reggeltől estig
A tuning kiállításon mind a kettő egyforma külsőt kapott. A lejjebb feltett képen ott áll a Honda mögött félkész állapotban. Már láttam róla képet készen, jó lett az is. Kicsit furcsa, mert évek óta bordón ismertem, de jó így is. A többit pedig csak Koryy tudná leírni, hogy mi változott
Ha nincs belépve, akkor simán látszik minden hozzászólás.
Én is csak akkor jelentkezek be, ha írni akarok valamit. Igaz ez elég ritkán van, de olvasni olvasom a fórumot
Talán a KOE versenynek nem kellene elhúzódni 3 napig. Nem sok mindenki teheti meg, hogy kint legyen mind a 3 napon. Én 4 év alatt, most hagytam ki a második versenyt. (Futamot nem számítva, ott nem voltam még egyszer se). Én full amatőrként nyomok pár kört, utána szívesen nézem a "nagyokat". Most meló miatt kiesett a péntek-szombat. Vasárnap pedig nem lehetett nevezni, így 300 km-t nem mentem azért, hogy "csak" néző legyek. Néztem online. Igazából kimentem volna a gyerekkel (8 éves) de tudom, hogy 4 óra alatt ráun és jöhettünk volna haza. Nem bántásból mondom, de, ha már 3 napos a rendezvény, akkkor a motorosok miért nem mehették volna le a döntőt szombaton és valóban a KOE és OB lett volna vasárnap. Akkor biztos kimegyünk arra. De sok embert nem érdekel a motoros döntő, ami pont kettéválasztja a napot. Mindig. Hosszú, unalmas és vontatott. Legalábbis nekünk, autósoknak.
Gratulálok a mai időkhöz is! Iszonyatosan kemény a 9-12 mp közötti tábor! Élvezet volt nézni a versenyt. És itt köszönném meg az online közvetítést is. Eddig mindig kint voltam, most először viszont én is kipróbáltam ezt a lehetőséget. Nagyon jó ötlet, hogy végre ki lehet kerülni a ragacsot! Utcai gumisoknak nem mindegy. Láttam, hogy Fapuma is betonról tolta a 11.3-akat. És Jeff 7-es ideje is felülmúlhatatlan...
Nem tudom láttátok-e? Szerda este 21:30-tól 1 órás Dragracing közvetítés a Sportklubbon. (Veidec Festival felvételről). Felkaphatnák már ezt a sportágat...
Az Aug 20.-ai verseny plakátján 22 óráig van írva a rendezvény. Érdeklődnék, hogy mikor kezdődnek a döntők? Csak mert aznap lesz az Alfa Romeóknak is a szokásos, Alfa Club által szervezett gyorsulási verseny Kalocsán és ha belefér utána páran felkonvojoznánk a ringre...
Én is ezért kérdezem Zolit. Több streetessel beszéltem ott, akik szintén így voltak. Reméltem, hogy nem lesz többet, de Sanya pont akkor futotta a 9-es időket és még pár profinak jól jött a slick gumi mellé. Nekik jó. Utcai gumihoz nem.
Nagyon jó és életszerű lett a videó. Sokan nem tudjuk, hogy mi is zajlik egy olyan erőműben belülről... Fapuma nagyon laza volt. Pont annyit értetlenkedett, mint akármelyikünk
Az már biztos, hogy lesz ragacs 1-én? Az utcai gumiknak annyira ez nem kedvező hír. És láttuk mit tud egy nagy teljesítményű autó, ha lemegy a ragacsról... Remélem a Porschék sofőrjei is profik.
Biztos, ami biztos, inkább a rajtnál videózok
És szerinted a gépátvételnél el lehet dönteni, hogy az adott autó azzal a turbóval jött-e ki gyárilag és azt húzták maxra, vagy már egy kicsit nagyobb került rá? Olyanról nem is szólva, ami nem látszik megbontás nélkül...
Igazából már csak a könnyítés választja el a két kategóriát. Mondhatnám még a slicket, de ez se teljesen igaz, mert aki komolyan nyomja, az megveszi a Yokohama A048-ast vagy Toyo r888-ast. A KRESZ pedig tudtommal nem tiltja az ülések ideiglenes kivételét. Tehát ezt is lehetne engedélyezni streetben... Úgyis mindenki az idő ellen küzd
Gondolom streetben az 1.6-osok nem fognak külön kategóriát képviselni. Ki lesz tolva 1501-2000ccm-ig, mint 4 éve? Eddig a húzott VTi-k miatt volt szívás ez a kategória, most meg még ez is
Viszont nem sok 15mp alatti autó rohangál az utakon. Mégkevesebb, aki kimegy a versenyekre is. A kihegyezett gépek (profi kat.), pedig nem hinném, hogy olyan sok futamot futnának...
Én is csak csatlakozni tudok NISSAN hozzászólásához. Ez hatalmas teljesítmény és gratula nektek! Remélem nem általánosítasz és beleveszel minden "16 mp-s" emberkét. Vannak akik leírás nélkül is csodálnak benneteket...
Ja, ha a nagy különbségekre gondolsz 1/4-ed és az 1/8-ad idők között, az azért volt, mert próbálgattam is aznap, hogy hol érdemes elváltani a sebességeket.
A ring régebben azért volt, mert többször egy időben volt a lacházi és a ringes verseny. (Mikor még ment a rivalizálás) Nekem a szívó 1.6-al jobban feküdt a 201 méter. Más kérdés, hogy ez pont a gyilkos Hondás kategória Meg km-ben is közelebb volt (Bp-től 60km-re lakok É-ra).
1/4-en akkor ennyit tudott a gép. Nem értem ebben mi a furcsa? Sokallod vagy kevesled?
Részben igazad van. Bár hozzáteszem, hogy egy reptér nagyon nagy, így egy picit elveszik rajta a "tömeg". A külföldi versenyeknél sokszor látni lelátót. Ha a Hungaroringen lehetne rendezni 402 méteres versenyeket, az egy aranybánya lenne ennek a sportnak. Ott néha előfordul olyan, amit hiányolsz, hogy egy-egy nagymenő futamánál ováció van és felállnak az emberek, mert nem látják a másiktól, hogy a pálya végénél ki nyert. Nagyon jó érzés egy közel teltházas lelátó előtt versenyezni. Tavaly azzal is el volt szúrva az egész, hogy nem volt kijelző és a közönség nem tudta mihez viszonyítani az időket. Így aztán egyre kevesebben jártak ki. Monoton volt. Persze közre játszhat az időjárás is. Szerintem most érdemes lesz kinézni, mert sokan lesznek. És bízok a jó kijelzőkben is. Egész nap nem lehet a kocsiban ülni.
Frankie le a kalappal, szépen felkészültél az Alfákból és 1-2 verseny után már fejből mondtad, hogy melyikben milyen moci van, pedig pár típus sose jár gyorsulásra.
Gratulálok a többi versenyzőnek is, nagyon jó versenyek voltak! A Camaro hangja maradandó élmény. Csak úgy ugráltak az emberek az autó mellől, mikor beindult