Igen, csak nehéz ilyen határokat találni.
Eddig az volt, hogy a gépátvételen egyszerűen el lehessen dönteni, hogy befér-e streetbe, vagy sem ( -> teszt, profi).
Ha ezt nézem, akkor jó az irány, elég a gumikat, utasteret meglesni. Viszont az "utcán" nem csak ezeknek kell megfelelni.
Ez alapján a motorcserés gépek is simán mehetnek streetben, nem látok különbséget.
Támogatom. Most már úgy is szabad szinte mindent (utólag turbo, nitro, kompr), a gumi és a súly miatt teljesen felesleges külön street kat. Gyakorlatilag egyenlők a feltételek.
Max betétprogramként mehetne bárki.
Jó lett volna ha ezt a Zoli időben másokkal is megosztotta volna, mert a kiírásból nem ez derül ki. Nem is értem... Most meg már tök mindegy, aki érintett úgy is szavazott.
Ezt mikor mondta a Zoli?? Vagy csak én vagyok lemaradva?
Érdekes lesz, ha valaki beesik az utcáról egy jó eredménnyel, akkor lehet filózni, hogy strokeres-e, meg hogy így mekkora a ccm-e, legyen óvás vagy sem. (Ez nem neked szólt.)
Ezt honnan vetted, hogy kategórián belül kell maradni??
Ugyan úgy növelhet a kategória alsó határán lévő ccm-vel versenyző, mint a tetején lévő.
A vége úgy is az lesz, hogy a kat eleje űridőket fog menni űrpénzből, ezzel sokakat elrisztva a versenyzéstől, egy olyan katban, ami nem erről kéne szóljon. Legalábbis ha ez a szabály meg lesz szavazva.
Valszeg nem lesz sok stroker, de talán ennek is meg van az oka...
A másik dolog meg, hogy nem 1 hétig kellene meghírdetni egy ilyen szavazást, mert valszeg a 4. nap után már rényleg csak az ismerősök, nagynénik fognak szavazni.
Én meg azt tapasztalom, hogy egyre kevesebb a tartalom, és egyre többet használom az egerem görgőjét.
A carstylingon divat a minnél több komment, asszem te is az élmezőnyben végeznél ott.
Azért az tetszik ebben a kiírásban, hogy nekem nem kellene RWD ellen mennem.
Zoli, Te nem akarod ezt az irányt követni?
Nálad streetben ugye a FWD és a RWD megy együtt, és van külön AWD kat.
Azonos lóerő/súly arányt nézve nem kérdés ki felé billen a mérleg nyelve. Főleg "E"-s gumival.
Az RWD inkább való AWD mellé (még talán potensebb is??), mint FWD mellé.
És nem hinném, hogy üresek lennének a tiszta FWD katok.
De elolvastam, és már uncsi. Ezt már eljátszották páran...
Én örülnék inkább, hogy van street kat, legalább az esély megvan. Különben mehetnél a 3sec-el gyorsabbak ellen.
Nagyon egyoldalúan látod a dolgot. Mindenkinek nem lehet kategóriát csinálni, jól néznénk ki.
Nem sírni kell, hanem fejleszteni.
A hondákon meg nem hinném, hogy slick volt, azt meg főleg, hogy ki voltak pakolva.
De ha így volt, miért nem óvtad ki?
Így van, gyárilag méri a visszavezetett levegőt.
Kényes a bovra, de van olyan fajta, amiért nem háborog.
Ja, és üdv az 1.8T táborban! Fent vagyok cs-en, ha valamiben tudok segíteni, nézz be.
Eddig az volt, hogy a gépátvételen egyszerűen el lehessen dönteni, hogy befér-e streetbe, vagy sem ( -> teszt, profi).
Ha ezt nézem, akkor jó az irány, elég a gumikat, utasteret meglesni. Viszont az "utcán" nem csak ezeknek kell megfelelni.
Ez alapján a motorcserés gépek is simán mehetnek streetben, nem látok különbséget.