timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2006.12.29. 13:59:52 (33
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Miért a Draggumikra nem ragad? Vagy csak arra gondoltál, hogy a mintázatba ragad bele a "pálya" és ezért szép lassan "elfogy"... 
Re: (31)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre 2006.12.29. 12:52:04 (31
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igy van, csak gyorsulasra jo.
Hockenheimben pl. a F1 palya mellett van a dragpalya, de a ragacsot fel kell szedni a Nitrolympia utan (ez gyorsulasi verseny) mert az F1 es egyeb sportautoknak az kicsuszoter, es annak csusznia kell.

Biztos lesz ilyen valamikor nalunk is, de mivel nagyon koltseges letenni majd verseny utan feleszedni addig nem nagyon valoszinu, amig igazi, csak gyorsulasra valo palya nem lesz idehaza.
Szuz betonra/aszfaltra kb. 1 hetig tart feltenni a ragacsot (gumidaralekkal vegyitve)
Ja es hagyomanyos radial gumikkal indulo autok hamar tonkre is teszik a feluletet, mivel az o gumijukra raragad a palya.  (a ragacs meg a gumidara) 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!