timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.05.14. 16:33:24 (10277
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szia! Eltávolítani úgy lehet, hogy elvágod, és a vezérszíj felöli csonk bentmarad. Így lesz olajnyomás, és nem folyik ki a motorból az olaj. Bár én probáltam az integrale-t így is úgy is, és utcai motorbelsőnél jobb volt balansztengelyekkel. 
Re: (10238)
válasz erre 2008.05.12. 13:10:03 (10239
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Mert mit szeretnél csinélni? Mosolyog
 
Re: (10238)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2008.05.12. 13:01:16 (10238
A balansztengelyt el szeretném távolitani,ha jól tudom vibrációt csökkenti.
Utána mit kellene csinálnom ,valakinek van ötlete? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!