timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.05.20. 18:28:18 (10354
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ez így van, de én asszem crossautót olvastam, és ha a coolercsövezés szűk, vagy a cooler kicsi, talán az is okozhatja. A nyomóágban bármilyen "fal" okozhat pumpálást. 
Re: (10350)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2008.05.20. 14:32:27 (10350
Felhasználói profil
12.88 @ 175
De ehhez extremen rosszul meretezett turbo kell (relativ tul nagy kompresszor vagy relativ tul kicsi turbinameret)
Most feltetelezve, hogy gyari TT motor, gyari TT turboval.  Az ilyet nem csinalhat, eleg hihetetlen lenne, hogy a kis K04 tobbet pumpaljon, mint ami belefer a motorba. 
Re: (10346)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!