timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.06.19. 21:08:47 (10911
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Igen, amior ólmos benzinnel hangoltam autót. Az a szonda ki is fingott. Szerencsénk volt, hogy egy szonda elég lett a hangoláshoz.  
Re: (10910)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.06.19. 19:56:05 (10910
Felhasználói profil
12.30 @ 185
0.8-0.83 közé probálom belöni többen mondták, hogy ez kicsit kevés lehet.Nekem eddig bejött.
Ugy érzem ha jobban dusitom valahogy lassaban forog le de a fene tudja. egyszerre kéne logolni +
G tech-elni és akkor kijönne mi is az igazság.De ha már igy összefutottunk te találkoztál már olyannal, hogy szélessávú szonda nem mér 0.84 nél dusabbat fölötte szerintem reális értékek jönnek
de at enyém most pont ezt csinálja! Értetlenül állok a dolg elött egyenlöre de hamarosan szakitok rá idöt! 
Re: (10909)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!