timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.07.11. 09:33:54 (11130
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hááát...Ha lehet picit vitatkoznék.0.75 lambda, minden szempontból, és felhasználási területen mocskos dús. Talán váltások között, amikor a gyorsítási dúsítást látod indokolt. Sok gyári konfig ( pl volvo hamár Svéd ) fél gázas gyorsításnál lamda1-en gyorsít akár 0.8-ig is. Nem illik összekeverni a töltőnyomást, és a légtömeget. Utazóban mondjuk egy gyárias konfig esetén ( mikor a kompresszoroldal egy 2 literes motoron nem 600 lóerős ) 0.92-0.94 között teljesen elfogadható lehet. Ha a szakirodalmat vesszük, akkor turbomotor teljes terhelése esetén 0.86 érték az optimális, és a legtöbb motor ezen az értéken jól is működik. ( mégegyszer a gyárias felállások ) Persze egy mocskosnagy kompresszorral betöltött 2 bárnál akkora a hőterhelés a motorban, hogy indokolt a 0.8-0.78 körüli lambda, hisza a párolgás-hőelvonás elvre alapozunk. üdv: powered 
Re: (11113)
 ave
válasz erre 2008.07.10. 21:44:47 (11115
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt hozta magaval ennek a kerek VEMS muszernek a terjedese, szvsz.
Ok, a Motec is lambdat mutogat, de asszem a Motec eleg keves embert erint.

Marad a szorozgatas 14.7-tel. Kacsint  
Re: (11113)
válasz erre 2008.07.10. 21:38:54 (11114
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Ja. Padlogazon igy is ugy is sokat fogyaszt. Fogyasztast reszterhelesen kell megfogni. Leginkabb vakumban... SZVSZ. 
Re: (11113)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.07.10. 21:37:35 (11113
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Bar a mai napig nem ertem, hogy miert mindenki lambdarol beszel (vegul is szinte mindenki benzinnel megy), miert nem AFR-rol... Mindegy. Annyit hozza tennek, hogy 11.0 (lambda 0.74) es 12.0 (lambda 0.81) AFR kozott az en sajat tapasztalataim kozott minimalis teljesitmeny beli kulonbseg van. En padlogazt  0.75 korulire programoznek, foleg egy napi hasznalatban levo autot... 
Re: (11109)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!