timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.03.03. 16:48:47 (13405
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Kösz Mosolyog Ez már nem a Q4, ez egy 75-ös 3.0 V6 Mosolyog De sajna itt is sanszos, hogy a pumpa kuka ..... Szomorú  
Re: (13404)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.03.03. 16:34:36 (13404
Felhasználói profil
13.19 @ 167
Ha még a gyári (egyébként Walbro) pumpa van benne, akkor az simán csak megkakukkolt.
Nekem a 16VT Lancia Delta II-ben is ez volt a gond. Ezért olvadt el a gyári dugóm. Nekem 2,1 bar volt csak meg.
A 16VT FIAT Coupe-éknál is mind meghal elég hamar. Gondolom a tesó Q4-ben is ez lesz a gond! 
Re: (13399)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!