timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.05.21. 15:33:42 (13852
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Sajna azt nem tudom,hogy kell..Viszont ez semmi az enyémhez képest..Összetenném a két kezem ha nekem ilyen IAT lenne! Te milyen nyomással közlekedsz és milyen erős a gép? 
Re: (13849)
válasz erre 2009.05.21. 15:31:07 (13851
Nekem 60x40 az ic felülete.
Más,tanácsot szertnék kérni:klímahűtőt akarok belerakni off autóét,vékonyabbat a gyárinál helyhiány miatt,namármost a klímahűtőt az ic és a vízhűtő közé rakjam,vagy inkább a vízhűtő mögé.
A felállás most : elől van az ic 60x40x3.2 cm hűtőfelülettel,mögötte a vízhűtő kb 5 cm 50x40x5cm ,ha közéjük rakom a klímahűtőt akkor meg lehet elfogom a vízhűtőtől a levegeőt.
Vélemény?..... 
Re: (13849)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.05.21. 15:26:37 (13849
Vegyél le néhány tizedet a turbónyomásból és meg kellene nézni úgy is forró levegőt tol-e.
Különben nekem is melegszik ,180-ál is 45 fok körül van ebben a melegben,kivéve,ha a hűtőventillátort direktbe rákapcsolom maxon,szépen visszahűti magát. 
Re: (13847)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!