timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.05.21. 16:35:09 (13860
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ez okozhat ilyen problémát? Mit javasolsz,hol kezdjek neki?
Nem tudom olvastad-e az előzményeket,de a lényeg hogy tavaly nyáron volt teljesítménymérésen és akkor 42C volt a max beszívott IAT,32fokos külső hőmérséklet melelett és 4dikben mérétk,valahol210nél ért véget..
Télen ismét mérés,de akkor már 122fok volt,most meg ismét 121fokot láttam..5.dikben 230-240körül.. 
Re: (13854)
válasz erre 2009.05.21. 16:19:54 (13859
Nekem már a legelején ki lett kötve,erre nem is gondoltam.. 
Re: (13854)
válasz erre 2009.05.21. 16:04:15 (13857
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem hinném.. 
Re: (13854)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.05.21. 15:49:29 (13854
Felhasználói profil
9.67 @ 241
pillangófűtés meg ilyenek ki vannak kötve? 
Re: (13847)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!