timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.05.23. 13:26:00 (13950
8000rpm, nem merek feljebb menni, mert sztem bekrepál a forgórész. láttam kiegyensúlyozva egy lótusz európában a motorom (mármint ugyanolyan motort), és megdöbbentő volt mit kellett vésni/pakolni a 10000rpmhez. 
Re: (13937)
válasz erre 2009.05.23. 13:10:04 (13939
Felhasználói profil
9.67 @ 241
te itt mennyi einstein lett hirtelen?
nemértem hogy minek a száraz tudomány amikor vannak jól bevállt megoldások Mosolyog Mosolyog
de ha esetleg ez nektek nem elég akkor sztem az f1be is van felvétel Mosolyog Mosolyog Mosolyog
de sztem amig nem mentek 300/liter fölé addig a bevállt megoldások legyenek jók Mosolyog  
Re: (13937)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.05.23. 13:04:10 (13937
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ok...

akkor go 9000!!!!!!!!!!!!!

nekem ennyim nincsen sajna Szomorú Mosolyog Kacsint  
Re: (13930)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!