timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.07.15. 20:48:05 (14307
Felhasználói profil
12.10 @ 194
Sanya sztem tud segíteni készletről.  
Re: (14301)
válasz erre 2009.07.15. 09:56:11 (14302
Felhasználói profil
18.45 @ 115
Én hidraulikás boltban csináltattam, hőálló csőből, asszem 150 fokig hőálló, szép kék Mosolyog  
Re: (14301)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.07.15. 08:26:35 (14301
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja,akkor 42fok volt az ECU szerint 200km/h körül. az meg megint nem valami reális! Túl kevésnek tűnik,ráadásul több,mint 30fok volt a külső hőmérséklet..
Nem tudom mit és hogy lehetne még javítani ezen.

Tudsz valami helyet,ahol olajvisszafolyó csövet lehet kapni? Mert ha a PROEXesek nem találnak,akkor nekem kell majd utána járni.. 
Re: (14300)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!