timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.11.09. 22:26:57 (14889
Felhasználói profil
13.40 @ 166
"Nekem 13 körüli,pedig ez túrós..."- akkor a tied nem kopott Mosolyog
remélem jövőre enyém 14 bar felett lesz és ugyan ezekkel a cuccokkal begyorsul, ez a terv Mosolyog
én nem tudom mennyi a kompresszióviszonyom de 10:1 nél nagyobb az tuti és ha veszek dugókat még nagyobb lesz.
 
Re: (14887)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.11.09. 21:57:59 (14887
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nekem 13 körüli,pedig ez túrós... CR 9,5:1 
Re: (14886)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!