timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.11.29. 22:50:35 (15044
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Gotech MFI Pro, ha ez mond valamit. Mosolyog Fastcarnak van még ilyen.
Köszi a tanácsot.Én úgy voltam vele,hogy az első "programozásom" inkább legyen nagyon dús, mint szegény. A mérésemnél mondta a fickó,hogy nem ideális,és kicsit szegényítve nőhet még egy picit a teljesítmény.Hát most lesz másfél hét szabim, úgyhogy majd állítgatok. 
Re: (15042)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.11.29. 22:38:31 (15042
Felhasználói profil
10.97 @ 200
A missfire a gyújtás vagy égéskimaradás (ez után jöhet láng is,amennyiben a gyújtás maradt ki).

A 12,5-öt céloznám meg,lévén itt a legnagyobb a teljesítmény,és mivel nem feltöltött a motorod,inkább nem a plusz üzemanyaggal csökkenteném a kopogásos égés kockázatás.

Milyen ecu-d van? 
Re: (15041)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!