timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.12.06. 22:49:22 (15089
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az injektor ellátta 1 hete, mert 12,1 volt!(nagyobb üz.any.nyomáson) De valami oknál fogva, ma meg nem tudta ezt az értéket hozni! Gyári üzemanyag nyomással még nem mértem afr-t és ezért teszteltük le.(a gyorsulást így mértem) Nagyon érdekes hibába futottunk bele. 13,2-14,7 között dobta terhelésen! Akár NAGYOBB nyomáson akár a gyárin, akár lambda szondával, akár anélkül!
Egyszerűen nem tudtuk bedúsítani felül! Sőt alapjáraton és 3000rpm- nél is 14,9-15,1 volt  lambda szonda nélkül.Tehát aránylag jól van kalibrálva a mennyiség!
Más nincs, holnap át kell néznem, én nem mért levegőre gondolok! Valahol falsat szív. Másra nem tudok tippelni!Csak úgy futtában nemrég lemértem megint az előző etanolos méréshez viszonyítva: 3 tizeddel rosszabb 60 lábbal, igaz +70 kilóval  és +3 fok előgyújtás táblával, 3km/h célvonali elmaradással ,de jobb idővel. A benzinhez kiélezett volt a gyújtásom ezért csak ezt a 3 fokot érzem rajta, hogy ettől több már nem jó neki! Majd megmérem egyedül is, hogy pontosan mennyit is jelent! De egyértelműen jobb mint benzinnel, az 1/8-s sebességem a +70 kilóval is magasabb volt! 
Re: (15084)
válasz erre 2009.12.06. 13:49:17 (15085
Felhasználói profil
15.28 @ 148
E85-nek átlag mennyivel kell nagyobb előgyújtást adni?
Így utoljára tisztázzuk, tehát a ezt tankolok, úgy kell átírni a programot,hogy továbbra is ideális (nálam most már 13.6 és 10.9 közt) maradjon ugye? 
Re: (15084)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.12.06. 13:11:17 (15084
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Mivel az E85 leginkább alul emeli a nyomatékot,így érthetően jobban el tudtál indulni,viszont a csúcsteljesítményben nincs ilyen jelentős javulás. Próbálj meg adni neki egy kis előgyújtást.

Az injektorok nem feküdnek ki magas fordulaton? Nekem 5000-től felfelé már 100%-on voltak,így szegényedett a keverék.. 
Re: (15083)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!