timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.01.11. 22:18:45 (15247
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Most mondjuk elég messze van, a leömlő után a szonda, nem tűnt fel,hogy szarabb lenne.
Köszi azért. 
Re: (15245)
válasz erre 2010.01.11. 22:18:30 (15246
Felhasználói profil
12.25 @ 180
illetve nekem is két oldalt volt egy egy hely a szondának, kis munka átpakolni a másik oldalra megnézni ott is, ha nincs nagy különbség akkor tök mindegy melyik oldalon van, ha meg lényeges különbség van akkor valami amúgy is kakis a szívócsonk vagy az injektorok környékén, kár mindkettőt külön mérni. 
Re: (15245)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2010.01.11. 21:28:33 (15245
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szvsz ott nem idealis az aramlas.
Egyebkent mivel nincs kulon injektor vezerles a ket oldalnak,  eleg ha csak az egyik oldalon mered a lambdat a leomlo utan, ahol szokas. 
Re: (15237)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!