timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.01.13. 22:01:31 (15263
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Turboá küldtem mailt Mosolyog  
Re: (15256)
válasz erre 2010.01.13. 21:44:29 (15261
Felhasználói profil
9.78 @ 238
jújj.... Mosolyog  
Re: (15256)
 ave
válasz erre 2010.01.13. 21:33:20 (15257
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>minden forgó turbó alkatrész nullás.
Nem tunik esszerunek alkatreszeket kulon beszabalyozni.  Gyartaskor ez tul sokba kerul, szerintem.

Ettol meg lehet, hogy igy van, de szerintem ne beszelj le senkit a centrirol.  Ha nem kell hozzanyulni, akkor nem fognak.   Nem egy egetvero osszeg. 
Re: (15256)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.01.13. 21:17:27 (15256
Felhasználói profil
11.64 @ 221
De fel tudod tenni te is.
centrírozás nem szent írás, minden forgó turbó alkatrész nullás.
Ha nem jutsz megoldásra, mond mi kell, megszerzi a főnököm, összedobom, garit is kapsz, meg is várhatod, és a legolcsóbban. Csak lerendeled előre, időpontra lejössz, megvárod, és mehetsz haza.

Volt régebben szerencsém a két fővárosi turbó szervizhez, és megtapasztaltam a leszaró nagyképű beképzelt foglalkozásmódot. Ők a szerencsétlen ügyfelet szeretik, az okosabbnak tűnőt utálják. Mosolyog  
Re: (15254)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!