timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.01.16. 18:36:08 (15296
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Képzeljünk el egy jól működő 200.000km-t futott diesel turbót. Oléyan lerakódások vannak a kompresszor, illetve turbinakeréken, hogy csak azt letisztítva is 15-20%-os felpörgés javulást lehet elérni. Na akkor mutatja a turbós a papírt, hogy defaszán kicentíroztam... 
Re: (15294)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.01.16. 17:54:14 (15294
Felhasználói profil
11.64 @ 221
meggyőződésből.
Hogy mennyit nyom,itt nálunk az nemkérdés,mert rendszerint ezek már semmit, legjobb esetben is fürdenek az olajsárba.
Itt az összerakás,lapátcsere ,annak otthoni kivitelezése volt a téma részemről.
Az ,hogy mennyit nyom,szerintem,több más tényező befolyása is, nem gondolnék egy utólagos komplett centrír hiányára azonnal,ha gyengének találtatik.
Olyan alapvető problémák szoktak lenni 99%-ban, hogy szinte nevetséges egy utólagos kiegyensúlyozást hiányát felvetni, miközben állat módjára teszik tönkre ezeket a feltöltőket,legfőképp a dömpingvevők,a "tdi-dc-t diesel 6literes fogyasztású autógazdák.

A mérésről meg annyit,hogy nagyrészben szemfényvesztés az egész,ahova te bemehetsz, megnézheted,valóban őszintén üzleti érdek nélkül közlik a valós diferenciát, az esetleg valami barát,haver anyagi érdek nélkül.

Majd mutatok nektek egy ócska utángyártott szettet , csomagolását,alkatrészek kimunkálását.
És állítom,hogy sosincs vele baj, komolyan mondom,hogy töredék árból fellehet pofozni egy ilyet, ha a középrész háza nem sérült. Ám még azt is képzeljétek el, hogy ez a féreg kínai gyárt túl méretes labirint gyűrűt is, ami egy esetleges kipuoldali fészekbe belepróbálás után teljesen jó szokott lenni.
Én csak azt mondom, hogy akit lerántanak 100 ezrekre ,az meg is érdemli.
A fenti 5000 ft nem tétel , csináld csak végig.


 
Re: (15292)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!