timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.02.14. 12:26:21 (15488
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én se akarom alacsonyan hagyni.
gyári lengéscsillapítók vannak, csak valami sport rugó van benne.
a sima civic és ivt spirálrugók között van különbség?
meg valami olyanra gondoltam hogy kb. gyári magasság, de sokkal keményebb futómű mint a gyári.
halottam olyat hogy a gyári lengéscsillapítókat felkeményítik. csak nem tudom hol...
vagy valami más ötlet, tipp? 
Re: (15486)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.02.13. 20:27:19 (15486
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Én most szívok az ültetés miatt rendesen. nincs kosz az alján az tuti mert levasalom Széles vigyor
na meg az ültetéssel járó negatív kerékdőléssel olyan hihetetlenül instabil, hogy síkos úton félelmetes. Jövő télre orvosolom ezeket, megemelem, belekerül a sperr, na meg az állítható lengőkarok is Mosolyog  
Re: (15472)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!