timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.02.14. 13:27:09 (15492
Felhasználói profil
13.40 @ 166
az alaktrészeim még meg vannak? Mosolyog
ebben a hónapban mindenképpen akarok menni érte!! 
Re: (15490)
válasz erre 2010.02.14. 13:25:21 (15491
Felhasználói profil
13.40 @ 166
ilyen keményítés mennyiba kerül 4db lengéscsillapítóra kb.?
sajnos most nincsen pénzem komoly futóműre, ezért keresek valami olcsóbb megoldást, gyári futóművel nem akarok gyorsulni.
hf port és bandázsolás vitát nem értem teljesen. mik voltak a negatív érvek? 
Re: (15490)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.02.14. 13:10:11 (15490
Felhasználói profil
13.05 @ 186
csinálnak rengeteg helyen keményítést. nekem is keményített volt a 4g alatt. nem volt annyira gáz de egy normális gátlóval össze sem hasonlítható. most a 6g-m alatt Katona állítható magasságú+keménységű van, Koni rugókkal és sokkal stabilabb, nem pattog úgy el.
A bandázsról megoszlanak a vélemények. ez kb. olyan mint a hengerfej port. polírozzuk a csatornákat vagy ne....ezekről fórumokon hetekig ment a vita, ugyanúgy mint a bandázsról. Mosolyog

 
Re: (15488)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!