timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.02.14. 18:17:42 (15496
Felhasználói profil
13.40 @ 166
hol csinálnak ilyen keményítést? tudsz linket?
király!! remélem most már hamarosan megyek érte!
hát igen sokan sokat mondanak. amit írsz nekem reálisnak tűnik és logikusnak.

"így ez nagyon keveset hozhat." -sok kicsi sokra megy Cool  
Re: (15494)
válasz erre 2010.02.14. 18:01:13 (15495
Felhasználói profil
9.78 @ 238
dragban semmit nem ér....
máshol sem sokat.....
 
Re: (15494)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.02.14. 16:57:09 (15494
Felhasználói profil
13.05 @ 186
általában olyan 4-5000ft / db a keményítés.
persze megvannak az alkatrészeid Széles vigyor
a forum vitákat ugy értettem a hengerfej port is ugyan olyan vihart kavart mint a bandázs.
volt aki szerint elreped a leömlő, a bandázstól. oké azt elhiszem, hogy egy full gagyi leömlő eltörhet, de ami megfelelő anyagminőségű, vastagságú, és megfelelően hegesztett leömlő az nem repedhet el. Ez olyan mint mikor fikázzák az ebay-es turbos honda leömlőt is. nekem  2 évig semmi baja nem volt, aztán elkelt a motorral együtt és most is vígan használják Mosolyog
a bandázs sem lehet hülyeség mivel komoly versenyautókban is alkalmazzák, elméletileg nem engedi kihűlni a gázokat, így nagyobb a sebessége és nagyobb a huzat a hengerben (javítsatok ki ha hülyeség). Ezen kívül a motorteret sem engedi talán annyira felhevülni, nem melegedik át a szívócső sem, így a beszívott levegő hőmérsékleted is alacsonyabb. Igazából ez is csak egy dolog a sok közül, de a tuningnál, főleg a szívónál 1 fecske nem csinál nyarat, így ez nagyon keveset hozhat. Mosolyog  
Re: (15492)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!