timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.03.30. 21:52:59 (15692
Felhasználói profil
9.34 @ 242
Ha nem kéne átmenni ezen a kormos vizes tucsmákon,akkor szerintem meg van oldva a futomü kérdés Komor  
Re: (15677)
válasz erre 2010.03.30. 12:43:41 (15679
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Ha jól láttam, akkor a hibát abban találták,hogy az egyik oldali kerék mindig vizes lett a stage-be gurulásnál. Az első nagy kitörés után ugyanis mindig letörölték, és láthatóan csökkent a kitörés.Szóval sanszos,hogy az egyoldalon nedves kerekek okoztak izgalmas pillanatokat. De majd jön Pisti és majd jól megasszondja a frankót. 
Re: (15677)
 ave
válasz erre 2010.03.30. 12:33:02 (15678
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az ove mindig is csinalta, ezt az oldalra kitorest.    Gondolom vagy valami speci difizar, vagy pont annak hianya okozza. 
Re: (15677)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.03.30. 10:43:11 (15677
Felhasználói profil
12.25 @ 180
F1 Pisti autójának futóművével mi történt? most néztem a youtube-os videókat és valami nagyon nem stimmel ott, hogy az autó mindig kitör egy irányba. A múltkori kecskézés is megoldódott, gondolom ezt is megoldják, illetve remélem, mert ez így eléggé veszélyes. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!