timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.04.19. 09:44:53 (15788
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Olvasgatom az Innovatem leírását, és két dolog felkeltette az érdeklődésemet. Az egyik, hogy az első használat után 3 hónappal újra kell kalibrálni a kütyüt.Ebben lehet valami, mert most nem mér semmit szinte,pontosabban az eddigi programra ami 11.6on járt most 22.00-t ír.Találkoztatok már ilyesmivel?
A másik,meg hogy a gyári leírás szerint ennél a kütyünél 9.1re kell E85nél állítani, hogy a benzines 14,7nek feleljen meg.Nekem ez baromi soknak tűnik,  
Re: (15787)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.04.19. 09:28:10 (15787
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ezek szerint van még mit tanulni az E85 lángfront terjedési sebességéről.
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!