timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.04.28. 22:35:34 (15820
Felhasználói profil
12.56 @ 175
A kötelező szelep becsiszolás és síkolás 10e Ft volt legutobb egy 8v-n.
 
Re: (15815)
válasz erre 2010.04.28. 20:43:23 (15816
Felhasználói profil
18.45 @ 115
Komám 2.2 20VT-je múlthéten készült el, a fúrást kivéve a blokk 30e, a hengerfej 70e Ft volt Kecskeméten. A hengerfej és a blokk is jó állapotú volt a gépműhely szerint. 
Re: (15815)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.04.28. 20:09:23 (15815
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Üdv!

Egy kis info kellene nekem,kb mennyibe szokott kerülni egy blokk fúrás,hónolás,síkköszörülés,összefűzés,valamint

hengerfej: Síkköszörülés,szimmeringezés,szelepköszörülés,szóval egy kisfelújítás.

mindkettő az én 1.8 20v mocim lenne. Kalkulálni akarok a költségekkel,ehhez kellene az info.

Elóre is köszi! 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!