timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.09. 23:16:48 (15873
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Basszus én ezt nem értem... Ma lementem beindítottam, elkezdte a 1,5-2 baron a mókát,ahogy tegnap.Gondoltam egyet rádugtam a multimétert,hogy nem-e ez a baj, az meg először egy pillanatra ~10 -V-ot mutatott, majd ahogy rászúrtam a csatira rendesen felugrott, 12, majd 13.8ra. Ezzel egy időben megjött a nyomás...Utána már csak finomat hullámzott.2-3 tizedet a nyomás, de a nyomiszabályzóm  kínai occó és ezt az ingadozás (sőt fennakadást) is produkált már. Ha jól sejtem az AC az nem tud egyszer jó másszor rossz lenni.Vagy tévedek? 
Re: (15870)
válasz erre 2010.05.09. 15:44:15 (15871
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Te csak méricskélsz, vagy esetleg tárcsákat is csinálsz? Mosolyog  
Re: (15870)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.09. 14:41:48 (15870
Felhasználói profil
9.78 @ 238
csak nehogy beszopd ezzel a kínai szarral...akkor az lesz drága...akár csak a walbro... 
Re: (15869)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!