timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.11. 20:39:36 (15905
Felhasználói profil
9.67 @ 241
má megint csak okoskodás van


muszály irnom Szomorú

fogja a cumot a mágnes?


a turbon,ic-n hivatalosan ekkora darabok nem tudnak átmenni.

turbo után érkezö motyok ezek.


az meg hogy mindenhol nyoma van,az meg rendkivül egyszerü,átdolgozza a motor egyik hengerböl amásikba.
tessék megnézni például a szelepvezetöket... 
Re: (15880)
válasz erre 2010.05.10. 21:04:15 (15886
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Megnéznéd egy mágnessel,hogy vas az anyag? Hasonló,de sokkal kisebb sérülések (inkább apró pontok) vannak a dugóimon.Én a cooler csövezésre tippelek,mert azok hegesztve vannak,acélból. 
Re: (15880)
válasz erre 2010.05.10. 20:01:32 (15885
Felhasználói profil
15.97 @ 139
A csiga aprított fel valamit, mert minden henger kapott! Szemforgató A csiga után ha levált volna valami, akkor valószínű hogy csak egy henger nyelte volna el! Lehet hogy a coolerből való, ha volt légszűrő! 
Re: (15880)
válasz erre 2010.05.10. 14:24:29 (15881
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Így a lapátokat elnézve elméletileg kintről vagy a turbó és a szűrő közti szakaszról érkezett és apránként belapátolhatta. A szűrő és a turbo közt mi van? azt átnézted, nem e onnan esett le valami kis kiálló darabka?
A képek alapján még elég tűrhető a sérülés. a hengerek nem sérültek?

egyéb:
Én egy hete láttam durvát egy ducato-nál, kb egy 50ft nagyságú és kb 3mm vastag fém darabka került be a hengerfejbe, de a szelepszárnál megakadt és koptatta a szelepet és magát is egy darabig, aztán megakasztotta és jött a baj Széles vigyor    
Re: (15880)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.05.10. 14:11:10 (15880
Felhasználói profil
12.25 @ 180
Van egy ilyen motor Szomorú
Click to see full size!

az a kérdés az urakhoz, mi okozhatta ezt.
Ezeket a darabokat rángattam ki a dugó tetejéből:
Az 5 forintos a méret miatt van alárajzolva:
Click to see full size!
Kicsit bemozdult, de a dugók teteje ilyen, az első 4 hengerben, minél hátrébb annál kevesebb a hiba:
Click to see full size!
ez egy nagy kép a hengerfejről:
http://kadett-a.hu/lotus/motor_05_nagy.jpg
Létezhet, hogy ekkora mennyiségű trutyi ezen a csigán át tudott jutni?
Click to see full size!

Nem tudjuk honnét származik a szemét...az autó menet közben egyszercsak befulladt, leállt, aztán az újra indításnál már csörgött kalapált.

Valakinek ötlete? 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!