timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.21. 22:47:49 (15985
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Szaby arra gondol, hogy nem a tárcsa a leggyengébb pont a kuplungoknál, hanem hogy nem elég erősek a szerkezetek, és ezért csúsznak el, ha magasabb hőállóságú szinter és kevlár csak annyival jobb egy gyári szerkezetben, hogy bár "megcsúszik" az is ,de sokkal magasabb hőmérsékletet elérve tapasztalod a megszokott csúszás érzését.
Huh, jól mondtam Szaby? Kacsint  
Re: (15984)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.21. 22:16:24 (15984
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát ezt nem igazán értettem,de mindegy.

A gyári tárcsát eltekerte mint a szart,gondolom most sem lesz másképp... Szinter nem lesz bele,bár lehet azt is leszólnád,hogy minek az... 
Re: (15983)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!