timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.23. 15:30:07 (16005
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Szerintem arra gondol hogy hajtási veszteség mint érték a Te hajtásod vesztesége, amíg az erő a motor főtengelyéről leér a kerekekre. Ezt nem a pad határozza meg hanem a te hajtásod (kereszt motor esetleg hossz elrendezés, hátsó első hajtás...váltó típusa..összkerék... stb.).
Asszem...de  javítsatok ki ha tévedek..

Amiben más lehet az érték amivel a svédek kalkulálnak (ha jól látom a képet) az az hogy ők a féltengelyre mérnek kihagyva a felni ill. gumi súly tényezőt, a gumi tapadását, megcsúszását..maguknak a mérő görgőknek a súlyát azok hajtási veszteségét.

meg még gondolom sok mást..

tehát ők mondjuk csak 10% veszteséggel számolnak de azt a veszteséget arányosan egy magasabb értékhez (nincs gumi felni ergo magasabb teljesítményt fog mutatni) adják hozzá ezzel meghatározva a motorteljesítményt (főtengelyteljesítményt)

Ergo ha minden jól megy mindkét padon u.a. kell kijönnie csak a képletben lesznek más értékek

Így gondolom én, de ha nem így van várom az építő kritikát Kacsint

 
Re: (16002)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.23. 10:09:24 (16002
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt nem igazán értem,mit akarsz ebből kihozni..Az a cucc ami a képen van,nagyon más,mint amiket nálunk használnak! Minden pad másképp mér nem? 
Re: (16000)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!