timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.25. 17:10:54 (16012
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ebből sokat nem értettem Mosolyog ) Hogy jön most ide hogy a Svédeknél milyen paddal mérnek?! Lehetne bármilyen,de a pad is máshol ,nem csak nekik van ilyen. Csak azért szúrtam be,mert ők ezzel mérnek.
A másik,hogy jön ide az,hogy nem lehet semmit kapni az autómhoz (mikor itt teljesítménymérésről beszéltünk),no meg ki az az IS??
Remélem nem az Audira gondoltál,mert a tunerjeikből Dunát lehetne rekeszteni..
A 3. ˝meg semmit nem fogad le˝ hogy értetted ezt? 
Re: (16011)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.25. 11:14:09 (16011
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ennek a padnak mi köze van a hajtásláncod (benne van a szóban) hajtásveszteségéhez????amúgy meg a svédekkel példálozzunk, hisze Neked is szinte csak a "bajod van vele", mert semmit nem kapni hozzá, meg semmit nem fogad le...vagy:? 
Re: (15999)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!