timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.25. 22:01:32 (16017
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát szerintem kb 180 lehetett max.Folyamatosan azzl szopok,amióta megvan a kocsi,hogy leejti a nyomást.A k03-al 0.2 volt kb 7000-nél,de lent meg tudott 1.5 bart is tölteni.Valószínűleg a lefújó lesz a ludas.Szóval k03 1.2 bar alul,fent meg 0.2,gyári kipu,kat nélkül (50 mm ha minden igaz,a végén jó sok behorpasztással. 
Re: (16016)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.25. 21:55:06 (16016
Ezt a 15.55-ös időt hány lóerővel futottad? 
Re: (16015)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!