timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.25. 22:18:33 (16022
Hát igen van munkád vele rendesen! De majdcsak összeáll már rendesen a gépezet! Következő Kiskunlacházi versenyre kinézel? 
Re: (16021)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:11:35 (16021
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Egy uno turbom volt előtte. Első kocsi,1 hónapig "megy mint az állat",utána a szokásos:Turbónyomás baszogatás,nagy injektor,nagy cooler,turbó,kipu,progizható ecu,motorcsere (1.6 szívó turbósítása).

Lement 4 év így,gondoltam ideje váltani.Olyan kellett,aminek azért valami minimális presztízse is van.Havernak volt ilyen csak tdi-ben régebben,akkor mondtam egy ilyen jó lenne nekem is.

Hát vettem egyet.Persze csak benzin turbó jöhetett szóba.Netes fórumok szerint 2 motor van ami elég jól tuningolható: 3.0 supra és az 1.8T (persze ebben van ferdítés rendesen). 
Re: (16020)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!