timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.25. 22:28:46 (16027
Azért nem vettél quattro-t nehogy annyival több hibalehetőség legyen?  
Re: (16025)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:23:54 (16025
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Hát most még csak 250km van az új motorban,nagyon kímélve van,amíg járatom.Nyomás le van véve 0.35 barra,de ritkán nyomom annyira,hogy betöltsön.

Sok meló volt vele,de könnyebb tuningolni,mint a Fiatot.Sokkal több cuccot kapni hozzá kb fele annyiért,mint amennyi a fiatba lett volna.Nem hiába,az USA-ban hegyekben állnak ezekhez a cuccok.

Meglátjuk mi lesz,lehet rábaringre kimegyek,de ott kurva szar a tapadás,nem hiszem,hogy nagyon átütő lenne az időm az eddigiekhez képest.Nehéz azért az fwd-nek ekkora kasztni,de direkt nem kotro-t vettem... 
Re: (16022)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!