timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.25. 22:50:27 (16044
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mi a manó??!! Ez is papírból van,mint a rizsrakéták? Nem hittem volna.. Hö? Ezért ilyen gyors mindenki hozzám képest,mert nincs anyag bennük..Azért ha majd összeáll a technika szólj és megyünk egyet együtt. Okés? A mi autónk valamelyest közel van egymáshoz,de azt a 250 kiló hátrányt majd ellensúlyozom erővel Kacsint  
Re: (16029)
válasz erre 2010.05.25. 22:37:14 (16032
Ja így már érthető! Amúgy jövőre én is a4-est veszek csak egyel újabb kasznist mint a tiéd! De még nem tom 1.8T vagy 1.9 TDI legyen! Teljesen ugyanaz a 1.8T moci van  a 2000 utána a4-esekben is mint az elődben?  
Re: (16029)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:31:11 (16029
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Nem. 2 éve még az volt,az összekerék 1 kategóriát dob,és úgy gondoltam nem hoz ilyen szinten annyit,mint amennyit elvisz. A 150kg plusz tömegről nem is beszélve (papíron 1225vs 1380) 
Re: (16027)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!