timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.26. 00:01:45 (16079
Beírtam 930 helyett 900kg-ra a kocsidat, erőben 120le-re, és még így sem ment 16 alá az eredmény!  
Re: (16071)
válasz erre 2010.05.25. 23:39:43 (16073
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Érdekes,mikor a tippelős játék volt,itt "csaltam",ha jól emlékszem idő alapján 8 lovat tévedett.

Ez nem szentírás,csak amolyan irányadó.Ezek szerint nem valami pontos.

Pl anno gyári kocsival 16.5-öt ment.Ez 150 lóval 1225kg-al és 55kgos súlyommal ki is jön nagyjából... 
Re: (16071)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:35:09 (16071
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Nekem nézel egyet? Szemforgató
Forgalmiban a súly 930 kg (ki szoktam pakolni, de így nem volt mérve).
Jómagam 105 kg
Autó motorja gyárilag 106 ló Itt egy dyno eredmény is: http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/30/21/53021_1237316035.jpg
Szinterkuplung, kipufogó, sport betétszűrő, ami változott.
Az időt meg látod az avatarom alatt...
Vagy csak én nem tudom használni a csoda ET számolót? Összezavarodott  
Re: (16067)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!