timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.05.30. 20:18:35 (16130
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Erősen nyálcsorgató szmájli Széles vigyor
 
Re: (16118)
válasz erre 2010.05.30. 08:44:34 (16122
Felhasználói profil
13.40 @ 166
brutális!!! Cool Cool Cool  
Re: (16118)
válasz erre 2010.05.30. 01:05:15 (16120
Nagyon brutális! Mosolyog  
Re: (16118)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2010.05.29. 22:53:11 (16118
Felhasználói profil
9.62 @ 235
A motor egy tall deck 454 cid blokk. / 7.4L/ Ezeket teherautókba tették anno,erősebbek mint a sima személyautó blokkok.
A hengerfej GM Performance vas hf,komoly utómunkán esett át. Ezt TTomi csinálta.
Vezérlésem hidraulikus,bár ez eléggé feszegeti a határokat. Tripla szeleprugók,titán tányérok lettek hozzá választva,hogy bírja a fordulatot.
Egy BBC általában 6000-ig forgatható ezzel a vezérléssel,mi 6800-ig tudtuk.
Mechanikus vezérléssel tudott volna 8000 körül forogni,az + 150 Le lehetett volna...
A forgórész egy EAGLE stroker főtengely,így lett a motor 496 cid, ami 8.2 L.
Vízpumpám sima vas,mechanikus.
A töltésről egy 160 amperes generátor gondoskodik. Az üzemanyagrendszer 2 nagy Holley pumpából áll,egyik táplálja a motort szívóban,másik a nitróhoz indul.
Tavaly 2 lépcsős volt a nitróm, az első lépcső kb 300 Le-t tolt az autón, a második kicsit gyengébb volt ugy 250 Le.
Ekkor C16-al ment már csak.
A gyújtás brutál MSD6AL,mindent meggyújt..ekkor 1150 cfm-es Holley-n keresztül ömlött már a benya a motorba.
A motor 2006-ban lett kész,2009 tavaszán kapott új csapágyakat,gyűrűket,egyébként sosem volt megbontva.
Szeretem mert iszonyat erős,utcán még sosem mertem még csak megbökni sem a nitrogombot,nincs is rá szükség.
A 295-ös utcai gumit 80-nál még meg lehet füstöltetni vele,ettől általában mindenki befosik Mosolyog





 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!