timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.02. 11:13:35 (16193
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem gyárilag NGK 6 (PFR6H10) volt benne és most 7H10et használok. Volt 8as is.de az ES sorozat volt,de azzal sem volt gondom.
Neked van Bioetun vagy más átalakító elektronikád? 
Re: (16182)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.02. 09:17:42 (16182
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Neked milyen van benne most?

Én egyel alacsonyabb hőértékűt tettem bele,de ezt benzinhez ajánlották,kisebb az esélye a kopogásnak nagy nyomáson.

Lehet E85-höz meg nem szükséges ez... 
Re: (16181)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!