timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.06.02. 09:55:25 (16189
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sok minden lehet,alacsony hőérték,dús keverék stb.

Ha fekete az egész,akkor túl alacsony a hőérték,ha alul kormos,de az elektróda tiszta,akkor dús keverék. 
Re: (16187)
válasz erre 2010.06.02. 09:52:08 (16188
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nekem a dugattyúim feketék, de szerintem azért mert az elején össze volt cserélve a map és a tps és megfulladt a banzinben. gondolom azért rakódott le rá korom Szomorú  
Re: (16187)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.06.02. 09:50:04 (16187
Felhasználói profil
13.40 @ 166
alul a képen is látszik hogy fekete, mert az elején megfulladta benzinben és lerakódott a korom. (utána kiégettük a gyújtógyertyákat.
középen hófehér, a behajló rész és középen a fehérből kiálló rész, fémtiszta (szakszavakat nem tudok sajnos)
most járatom 2500rpm körübelül a max fordulat.
az autó hidegen melegen elsőre indul, csak ez zavar. hogy ilyen színű 
Re: (16184)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!